U „terénní“ ix20 Hyundai nekončí. Na trh přichází i10 Sport

Hyundai představuje další edici pro svůj model. Po „terénní“ variantě ix20, která byla oficiálně uvedena na český trh včera, přichází sportovní provedení malé i10. Bohužel se tato novinka bude zatím prodávat pouze v Německu. Ale kdo ví, třeba se časem dostane i k nám.

Hatchbacky | Byznys | Hyundai | Design

Hyundai chce soupeřit se Škodou Yeti. Připravil model ix20 Cross

Hyundai i10 Sport dostal prahové nástavce, polepy karoserie, upravený přední nárazník, sedmnáctipalcová kola a dokonce také o dva centimetry nižší podvozek.

Video | Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2013 | Hyundai

Hyundai i10 v podrobnostech i na videu: Větší, prostornější a hezčí

Motoru se ale žádné úpravy netýkají. Pod kapotou je standardní čtyřválec o objemu 1,2 l, který vyprodukuje 64 kW (87 k) a 120 Nm. Hyundai i10 Sport zvládne stovku za 12,3 s a maximálně se rozjede na 175 km/h. Cena začíná na částce 13 990 euro.

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 131 376 km
Cena: 125 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2.188
Rok výroby: 2008
Stav: 180 561 km
Cena: 170 000 Kč
Hyundai ix20 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 171 948 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků