U sousedů v Německu chtějí za nové Audi A4 2.0 TDI přes 35 000 eur

V Německu začínají dealeři přijímat objednávky na novou generaci Audi A4. Základní provedení v karoserii sedan s motorem 1.4 TFSI (110 kW a 250 Nm) stojí 30 650 eur (827 550 korun podle aktuálního kurzu), za kombi Avant dáte minimálně 32 500 eur (877 500 korun). Na české ceny se stále ještě čeká.

Zvláštní ale je, že zatímco tisková zpráva o cenách Audi A4 hovoří o částce 30 650 eur jako té základní, na německých stránkách Audi je uvedeno „cena od 32 950 eur“ za sedan a 36 900 za Avant.

Kombi | Luxusní auta | Sedany | Premiéry | Audi | Design | Audi A4

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Populární motorizace 2.0 TDI (110 kW, 320 Nm) začíná u sedanu na 35 050 eur (946 350 korun), silnější provedení o výkonu 140 kW stojí od 40 400 eur (1 090 800 korun).

Nejsilnější šestiválcový turbodiesel 3.0 TDI o výkonu 200 kW a točivém momentu 600 Nm si německé Audi cení na minimálně 50 100 eur (1 352 700 korun), za benzínový motor 2.0 TFSI (185 kW, 370 Nm) dáte 42 100 eur (1 136 700 korun). Příplatek za pohon quattro je u dvoulitrového benzínu 2350 eur.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků