U modelu Q3 to nekončí. Audi má v plánu ještě menší Q1

Trend čím dál menších crossoverů ještě neřekl své poslední slovo. Do hry se kromě Volkswagenu hlásí také automobilka Audi. Ta podle informací německého časopisu Auto Bild připravuje model, který se zařadí pod aktuální Q3. Základem bude technika Volkswagenu Polo a první cena by neměla být vyšší než 20 000 eur.

SUV | Sportovní auta | Autosalony | Příslušenství | Ženeva 2013 | Premiéry | Audi | Design

Audi RS Q3: první RS mezi SUV Audi naživo

Aktuální informace slibují vůz dlouhý 3,8 m, velkorysou světlou výšku a drsný výraz. To je ale všechno, s pohonem 4x4 se pro nejmenší crossover v nabídce Audi nepočítá. Kromě běžných motorizací typu benzinové a naftové jedna-čtyřky se údajně uvažuje také o vrcholné variantě osazené dvoulitrem s maximálním výkonem 231 koní. Ta logicky ponese označení SQ1.

Zájemci o co nejnižší spotřebu dostanou k dispozici ještě navíc hybridní provedení kombinující benzinovou jedna dvojku o výkonu 110 k s elektromotorem. Nejmenší Audi řady Q by se mělo objevit v roce 2016.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků