U Mansory vytunili Lamborghini Huracan a dali mu dvě turba

Některé kreace úpravce Mansory jsou tak divoké a nevkusné, že se jim v branži začalo říkat „Man, sorry!“. V případě Lamborghini Huracan LP610-4 se ale tuner držel při zemi, i když sem tam si nějaký ten detail neodpustil a třeba zadní nárazník s difuzorem vypadá jako po nehodě. Asi tomu ale pomáhá i černá barva.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lamborghini má tak specifické tvary, že se do jejich vylepšování tuneři příliš nepouští. Mansory si sice neodpustil sem tam nějaký detail, ale pořád vidíme, že je to Lambo.

Důležité věci se ale dějí v motoru. Sériový atmosférický desetiválec 5,2 l o výkonu 610 koní a točivém momentu 560 Nm by asi málo lidí označilo za nedostatečně výkonný, ale Mansory má na to jiný názor, takže se k motoru nastěhovala dvě turbodmychadla ve výfukových svodech vlastní výroby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nicméně péče k detailům je vidět třeba v interiéru a i takové věci jako vývoj vlastního výfukového systému s turbodmychadly vyžadují docela dost práce.

Přepracování se dočkalo i sání, vstřikování, chlazení a také samozřejmě řídicí elektronika motoru, aby si to celé aspoň trochu rozumělo. Výsledkem je nárůst výkonu na 850 koní a točivý moment povyrostl na 780 Nm. Kvůli tomu musela být upravena i převodovka.

Zajímavé ale je, že zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje sice o tři desetinky rychleji za 2,9 sekundy, ale maximální rychlost se posunula jen o 5 km/h na 330 km/h. Mansory se s vytuněným Lamborghini ukáže také v Ženevě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek