U Lamborghini vyrobili Gallardo s pořadovým číslem 10 000

Na konci linky italské továrny Sant'Agata Bolognese uvítali žluté Gallardo, jež je desetitisícím strojem svého druhu a stalo se nejúspěšnějším modelem Lamborghini v dějinách značky.

Gallardo s vidlicovým desetiválcem a trvalým pohonem všech kol bylo představeno před sedmi lety a paletu verzí postupně obohatily verze Spyder a Superleggera, jakož i omezené edice SE nebo Nera. V roce 2007 světlo světa spatřilo přepracované provedení Gallardo LP 560-4 s vylepšeným designem a posíleným motorem. Spyder následoval roku 2008 a rok nato se objevila série LP 550-2 Valentino Balboni s pohonem pouze zadních kol. Zatím poslední novinkou se stal letos v Ženevě představený model Gallardo LP 570-4 Superleggera, jenž i díky odlehčené stavbě dosahuje nejvyšší rychlosti 325 km/h.

Gallardo s pořadovým číslem 10 000 nyní putuje k rukám svého budoucího majitele v Číně. Vozy Lamborghini v tuto chvíli prodává více než 120 dealerství v 45 zemích světa. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lamborghini Gallardo s pořadovým číslem 10 000
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků