U GeigerCars upravili Ford Mustang. Má kompresor a přes 700 koní

Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT

Nový Ford Mustang se na evropském trhu ještě ani pořádně neohřál a už je tu první velký tuning od německého úpravce GeigerCars. Ten proslul někdy až přehnanými kreacemi, proto je s podivem, že zrovna u nového Mustangu se drží celkem při zemi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tentokrát se žádé zběsilé kreace s nůžkovými dveřmi a skákacím podvozkem nekonají. U GaigerCars prostě vrazili pod kapotu kompresor. Výsledkem je výkon přes 700 koní a maximální rychlost 305 km/h

Hlavní bylo zvýšit výkon. Atmosférický pětilitrový osmiválec, který v sériovém provedení dosahuje výkonu 421 koní, dostal kompresor a řadu nezbytných úprav. Patří k nim třeba jiné sání, výfuk a řídící jednotka. Výsledkem je výkon 521 kW (709 koní) a točivý moment 706 Nm.

Tuning | Americká auta | Ford | Sportovní auta

Saleen S302 Black Label: kompresor a 740 koní pro nový Mustang

Upravený Ford Mustang se rozjede na 100 km/h už za 3,9 sekundy (sériové auto potřebuje 4,8 s) a vyvine až 305 km/h. Součástí úpravy od GeigerCars je i oficiální balíček GT Performance, který přináší zesílený a snížený podvozek, mechanický samosvor Torsen, lepší brzdy a účinnější chlazení.

Německý tuner nabízí ještě vlastní výfukový systém (jeho zvuk má imitovat speciály NASCAR), dvacetipalcová kola nebo zesílené stabilizátory. Za celé auto včetně základního tuningového balíčku s kompresorem dáte vcelku rozumných 82 900 eur, tedy asi 2 240 000 korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. GeigerCars Ford Mustang GT
  2. Fotogalerie: GeigerCars Ford Mustang GT
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 614 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 1.8
Rok výroby: 2004
Stav: 111 030 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2004
Stav: 182 053 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků