U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

Ferrari FXX K je ostřejší sourozenec civilního LaFerrari. Nabízí celkově 772 kW (1050 k) a točivý moment za hranicí 900 Nm. Auto je orientované na závodní tratě více než většina jiných speciálů. Jenže u Ferrari si údajně myslí, že i tohle ostré auto potřebuje ještě trochu přibrousit. Za pár let bychom se mohli dočkat ještě divočejší verze Evoluzione.

Premiéry | Sportovní auta | Ferrari

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

V rozhovoru pro Autocar to řekl Marc Gené, který pracuje u Ferrari jako testovací jezdec. Doslova uvedl, že by ho příchod takového auta vůbec nepřekvapil, nicméně v horizontu dvou let se tak určitě nestane. A určitě také nemáme očekávat navyšování výkonu.

Automobilka se zaměří na snižování hmotnosti, spotřebu, podvozek a aerodynamiku. Cena pak bude zřejmě dost vysoká. Ferrari FXX K vyšlo každého zájemce na 61 milionů korun. Dohromady italská značka vyrobila 32 kusů, přičemž vše bylo okamžitě prodané. 

Zdroj: Autocar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek