U Ferrari FXX K to nekončí. Za pár let se dočkáme ostřejší verze

Ferrari FXX K je ostřejší sourozenec civilního LaFerrari. Nabízí celkově 772 kW (1050 k) a točivý moment za hranicí 900 Nm. Auto je orientované na závodní tratě více než většina jiných speciálů. Jenže u Ferrari si údajně myslí, že i tohle ostré auto potřebuje ještě trochu přibrousit. Za pár let bychom se mohli dočkat ještě divočejší verze Evoluzione.

Sportovní auta | Premiéry | Ferrari

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

V rozhovoru pro Autocar to řekl Marc Gené, který pracuje u Ferrari jako testovací jezdec. Doslova uvedl, že by ho příchod takového auta vůbec nepřekvapil, nicméně v horizontu dvou let se tak určitě nestane. A určitě také nemáme očekávat navyšování výkonu.

Automobilka se zaměří na snižování hmotnosti, spotřebu, podvozek a aerodynamiku. Cena pak bude zřejmě dost vysoká. Ferrari FXX K vyšlo každého zájemce na 61 milionů korun. Dohromady italská značka vyrobila 32 kusů, přičemž vše bylo okamžitě prodané. 

Zdroj: Autocar

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků