Je nápad na Twizyho poloprázdná nebo poloplná sklenice? Záleží na úhlu pohledu. Podívám-li se na a) možnost míst auto široké jako motorku s možností jezdit "vedle" kolon v Praze, b) jednoduchý pohon bez pohyblivých a poruchových součástek s nabitým za 3,5 hodiny za zásuvky, c) podstatně vyšší bezpečnost než na skútru nebo motorce, d) parkovaní v podstatě kdekoliv, tak se mi Twizy líbí.
"parkování v podstatě kdekoliv" - to je u autíčka bez oken dost odvážné tvrzení. Já myslím, že by vás to po pár dnech přešlo B-]
Dnes vám do toho naprší a zítra v tom najdete multikulti pozdrav :-))
At se na to ekoblbouni vykaslou a udelaji takovou ctyrkolku v benzinu, to by melo podle me lepsi uplatneni i prodejnost. A bylo by to i levnejsi. Mala ctyrkolka s nizkym tezistem, nizkou hmotnosti a dobrymi jizdnimi vlastnostmi je podle me skvela alternativa ke skutru ci motorce pro nekoho kdo nechce jednostope vozidlo. Napad se mi libi, pohon ne. Jeste mozna trosku rozsirit a snizit... +1 za lambo dvere :-)
BEZ BATERIÍ TO SE ZBLÁZNILY KDYBY BYL VE SLABŠÍ VERZI DO 45KM/H DO 100000,- TAK TO HNED KUPUJI ALE TOTO???ZA TY PENÍZE TO NIKDO NEKOUPÍ,, ANI NIKDE NENÍ ZNÁMKA JEKÉ BATERIE A KAPCITA V TOM BUDE,.!
ZA TY PENÍZE MÁM 3 ELEKTROSKŮTRY OD EONU A Z BATERIEMI!!! :-)
s bateriemi....A bez CAPS Locku...
ty hrubky za oči tahají mnohem více než caps lock
U Renaultu spadli z višně.7000 éček bez baterií, je úlet...Mimoto to postrádá z mého pohledu jak výhody skútru, tak výhody auta. Tedy..., možná si to koupí pár miliardářských dítek a ježdění po ranči..., ale tím bych to asi viděl ukončené.Za 7000 éček s bateriema bych to viděl reálně, ale takhle težko...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.