Turbodiesel BMW 2,0 l s továrním paketem nabídne až 200 koní

25 komentářů

Antiautomat
14. února • 13:19

hm, v kombinacii s trojkou to moze byt naozaj zaujimave.
Rad by som videl CELU vykonovu krivku, prip. porovnanie s ''obycajnou'' verziou.
Co na to alpina? :-)

Antiautomat
14. února • 13:21

...a aby som nezabudol. Ako to oznacia? Bude to 323 a pol d, alebo 326 a stvrt d? Narazam na to prapodivne cislovanie verzii :)

Zelí
13. února • 10:09

To je od výrobce naprosto nesolidní, vyfouknout čipařům jejich byznys. To by opravdu neměli dělat. Čím se budou chudáci živit. Čipovat takhle vyhoněný motor už je opravdu riziko. Mezinárodní asociace čipařů by měla vystoupit na veřejnost a distancovat se od takových podezřelých výrobců. Navíc musím konstatovat, že poprvé trumfli mého čipaře, který vyhnal motor 1,9tdi z 81kw na 140kw. Tady čtu, že to továrna načipovala na 147kw. Klobouk dolů.
Nicméně pokud tam nechali čipařům prostor pro dalších 50kw, tak je všechno OK. Nechám se překvapit, co bude v čipařských tabulkách.

Lukas
13. února • 12:45

V čipařskych tabulkach nekdy najdes ze ti atmosfericky 2.0 z CTR postelujou jen chipem o 18hp a 32Nm!!! Tleskam, mugen by se mel ucit..

Rode
13. února • 13:02

9% narust optimalizaci SW u atmosfery neni nerealne, pravda u jiz tak optimalizovaneho motoru je to docela troufale. Nicmene pokud nekdo nedokaze, ze kecaji, tak mluvi pravdu

Vana666
13. února • 14:10

Rode: anebo opačně - pokud nedokážou že mluví pravdu, tak kecají

Rode
13. února • 14:13

zmeri pred a po.. jednoduche. jinak proc by ti to meli dokazovat jen tak?

Anti-Fake
13. února • 1:30

K cemu tak slabe vykony? A tak malo rozdilne dyt tech par koni ani nejde poznat ten rozdil.

Toper
13. února • 10:59

Očividně chtějí i po takovémto paketu jistou spolehliost, výdrž agragátu a hlavně zachovat tovární záruku.

louis
13. února • 0:25

a kolik to bude celkem stát za 1čku? Netušíte to někdo?

bawos
13. února • 0:43

No to tak to sem zvedavej na ,,drsnejsi zvukovy projev,, na dieslu :-D:-D

louis
13. února • 2:29

Třeba u výfuku budou repráky který budou pomáhat. Ono to trochu pude, otazkou je jak moc, zaokrouhlíme to na nic.

Toper
13. února • 11:02

Nevím, proč by to nešlo, slyšel si už auta na WTCC? Tam jezdí leony TDI a jejich zvuk není o nic horší, než aut benzínových soupeřů. Všechno jde. ;-)

Rode
13. února • 11:44

byl jsem na LeMans a reknu ti, ze jak projizdel Pezoz HDI nebo Audi TDI ve specialech, byl to zvuk 10x lepsi, nez co predvadi rallye auta, pravda prcani do vyfuku to nemelo, ale jinak nadherny fromulovy zvuk, byt to neni tak hlucne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
13. února • 12:14

Ja na LeMans nebyl, tudíž ti musím věřit. :-D

Rode
13. února • 12:44

ja taky ne, ale napsal sem to, abych vzbudil zavist :) ale na WTCC sem byl a davam ti zapravdu :)

Toper
13. února • 13:20

:-D

Rode
13. února • 13:23

no co uz :) vymysli si tu 99% lidi, ja to akorat priznam :)

louis
13. února • 12:40

A tu cenu si nikdo netroufne odhadnout?

Rode
13. února • 12:45

3999 euro +- 3999

Mitch
13. února • 14:27

Videl bych to mezi 1.000 - 2.000 eur max. podle modelu

louis
13. února • 17:18

teda, že sem se vůbec ptal, já debil, aspoň vím že to bude mezi 1000-8000 € no pomohl jsem si.

Rode
13. února • 22:47

Troufli si dva a je ti to malo.

louis
14. února • 13:34

Ale ne není, díky i za to !!

Doporučujeme

Články odjinud