Turbodiesel BMW 2,0 l s továrním paketem nabídne až 200 koní

Pokud nepatříte k zastáncům poprodejního tuningu v žádné z jeho podob, možná oceníte informaci o tom, že se automobilka BMW rozhodla na trh uvést vlastní paket zvyšující výkon svého dvoulitrového vznětového čtyřválce až na rovných 200 koní. Tato modifikace oslaví premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě a k mání bude pro všechny řady (1, 3 a 5), v nichž se nyní výchozí motor nabízí. Zvýšení výkonových parametrů bude k dispozici pro obě v tuto chvíli dostupné základní verze. Úpravy se prakticky omezují jen na nový program řídicí jednotky a zvětšený objem mezichladiče stlačovaného vzduchu, díky čemuž levnější provedení posílí ze 177 na 197 koní (130 na 145 kW) a vrchol jeho točivého momentu poskočí z 350 na 390 Nm. Druhá z verzí, jež ve standardu vykazuje 184 koní (135 kW) a 380 Nm, se pak bude moci po aplikaci sady BMW Performance Kit hodnotami 200 koní (147 kW) a 420 Nm. Podle informací z BMW by tyto úpravy měly být citelné hlavně při měření pružného zrychlení. Jako doplněk bude k mání upravená výfuková soustava s párem chromovaných koncovek o průměru 74 mm nabízející nejen optimalizovaný zpětný tlak, ale také „drsnější“ akustický projev.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Motory 2,0d, pro něž je nový paket BMW Performance Kit připraven, se montují do modelů 120d, ...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
... 320d...
 

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
... i 520d.


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků