Turbodiesel BMW 2,0 l s továrním paketem nabídne až 200 koní

Pokud nepatříte k zastáncům poprodejního tuningu v žádné z jeho podob, možná oceníte informaci o tom, že se automobilka BMW rozhodla na trh uvést vlastní paket zvyšující výkon svého dvoulitrového vznětového čtyřválce až na rovných 200 koní. Tato modifikace oslaví premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě a k mání bude pro všechny řady (1, 3 a 5), v nichž se nyní výchozí motor nabízí. Zvýšení výkonových parametrů bude k dispozici pro obě v tuto chvíli dostupné základní verze. Úpravy se prakticky omezují jen na nový program řídicí jednotky a zvětšený objem mezichladiče stlačovaného vzduchu, díky čemuž levnější provedení posílí ze 177 na 197 koní (130 na 145 kW) a vrchol jeho točivého momentu poskočí z 350 na 390 Nm. Druhá z verzí, jež ve standardu vykazuje 184 koní (135 kW) a 380 Nm, se pak bude moci po aplikaci sady BMW Performance Kit hodnotami 200 koní (147 kW) a 420 Nm. Podle informací z BMW by tyto úpravy měly být citelné hlavně při měření pružného zrychlení. Jako doplněk bude k mání upravená výfuková soustava s párem chromovaných koncovek o průměru 74 mm nabízející nejen optimalizovaný zpětný tlak, ale také „drsnější“ akustický projev.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Motory 2,0d, pro něž je nový paket BMW Performance Kit připraven, se montují do modelů 120d, ...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
... 320d...
 

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
... i 520d.


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků