Tuningwerk vyladil BMW 1M Coupe na 521 koní

Německá společnost Tuningwerk představila závodní provedení BMW 1M Coupe určené pro použití v běžném provozu. Pod jménem 1M RS se ukrývá především pořádně vyladěný třílitrový přeplňovaný šestiválec. Ten posílil z původních 340 k a 500 Nm na 521 k a 614 Nm. Mezi hlavní novinky patří přepracované turbo, jiný software řídící jednotky, chladicí systém a výfuk. Vrchol točivého momentu je dostupný od 2800 ot./min a maximální rychlost činí 300 km/h.

BMW

BMW 1 M Coupe: Safety Car pro MotoGP

Tuningwerk zapracoval také na převodovce, nechybí závodní spojka, odpružení a brzdy používající disky o průměru 370 mm. Některé díly karoserie byly vyměněny za karbonové, dozadu se nastěhovalo velké křídlo, do interiéru pak bezpečnostní klec a sedadla Recaro. Pokud se vám tohle auto líbí, připravte si minimálně 119 000 euro. V ceně je zahrnuto i auto samotné. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků