Tuningové golfové vozítko stojí tolik co tříllitrové audi

Dánská společnost Garia je známým výrobcem golfových vozíků. Jde o špičkové produkty, ve kterých se snoubí know-how věhlasných motoristických firem.

Vozítko například pohání elektrický agregát od firmy, která pro Ducati vyrábí převodovky. Hliníkové profily zase pocházejí z firmy dodávající stejné součástky také pro Aston Martin, Jaguar a Volvo. A když se prvotřídní výrobce ještě spojí s luxusním úpravcem automobilů – Mansory – je na světě klenot mezi golfovými vozíky. 

Německo-švýcarská firma Mansory světově proslula úpravou supervozů jako Rolls-Royce, Aston Martin či Bentley. Luxusní úprava vozíku Garia, jehož design navrhl dánský designér Anders Lynge, byla představena na ženevském autosalonu jako „supersport mezi golfovými vozíky“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vozítka od firmy Garia lze snadno „legalizovat“ i pro jízdu v normálním provozu. Stačí přidat předpisové pásy, postranní zrcátka a hydraulický brzdný systém.

Zdroj: E15.cz

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 11 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků