Tunel Mrázovka naznačuje, co se stane po otevření Blanky [názor]

12 komentářů

Ficus
28. srpna • 16:10

Pobobně hloupě žvatlá ten vemen Stropnický. Místo dostavby obchvatu a NĚCO udělat pro plynulost dopravy v centru, povolí nesmyslný zůžení a zpomalení, aby to co nejvíc nešlo, a na obchvat jsou slabí a neduživí, tak dělají jako že se jich to netýká !!!!

Cyklista
27. srpna • 22:44

Automat dělá ostudu všem normálním cyklistům. Upřímně se za tyto nikým nevolené exoty stydím. Ale pro novinářskou žumpu je to bohužel snadné sousto a proto se objevují a objevovat budou v novinách.

sy35
28. srpna • 14:27

Cyklisto, doby kdy se za jiný názor zavíralo a jinak perzekuovalo, jsou pryč. Tak proč si nezaložíš Antiauto-mat a nesoutěžíš na poli veřejného prostoru, co?

Fantomas
28. srpna • 7:18

Jen čistě teoreticky - ty máš dojem, že do veřejných věcí mohou mluvit jen subjekty vybrané ve volbách a jiní ne?

Rejpal
27. srpna • 22:10

Je to trochu manipulativní. Na Strakonické je mnoho let konstantní provoz nikoli proto, že by uvolnění Strakonické mohlo vést k růstu, ale proto, že Strakonická má již mnoho let vyčerpanou kapacitu (víc aut se tam nevejde). A to i přes otevření části R1, která by měla svést západo-východní a jiho-východní vozidla ze Strakonické a Jížní spojky a Smíchovské části Strakonické uvolnit Jižní spojku pro jiho-severní vozidla.

zdenek
28. srpna • 6:40

Respektive jak může být vyčerpaná kapacita strakonické, když tam dříve jezdilo o dvacet tisíc aut víc???

zdenek
28. srpna • 6:19

Bavíme se myslím o strakonické v úseku cca od lihovaru. Tam není vyčerpaná kapacita ani omylem, protože ta ulice je prakticky pořád volná.

Rejpal
28. srpna • 22:49

Nevím, možná to tak někdy je. Znám tu ulici jenom v ranní špičce, po zbytek dne se tam nevyskytuji. Je také pravda, že to není jediný přivaděč na Hořejší nábřeží a ucpaný Jiráskův most.To, že se Strakonická ulice v úseku mezi R1 a Jižní spojkou po výstavbě R1 neuvolnila je fakt. Stejně jako to, že vystavení R1 a uvolnění Jižní spojky nijak nesnížilo počet vozidel na Strakonické mezi Lihovarem a Jiráskovo mostem.

Zdenek
29. srpna • 0:54

Jak jako nesnížilo? Studie auto*mat jasně říká, že mezi lihovarem a jiráskovo mostem se počet vozidel snížil. Jestli R1 znamená Mrázovku, tak fakt nechápu, proč řešíš, že se počet aut v úseku mezi mrázovkou a jižní spojkou nesnížil, když to je úsek před mrázovkou. To jakože se otevřelo spojení přes tunely až k pyramidě mělo přinést snížení počtu aut jedoucích od barrandovského mostu jako takového? To je logika ve stylu automatu. a taky bych tě chtěl upozornit, jestli tam někde kolem bydlíš že až se humanizje magistrála, tak to teprve bude sranda. ale hlavní je mít v centru města pořádnou cyklostezku, že jo

vojtaniz
14. září • 22:18

R1 znamená pražský okruh, tedy úsek Strakonické mezi Jižní Spojkou a R1 je ten úsek, když vyjedete z Mrázovky směrem k Barrandovskému mostu, ale před Barrandovským mostem uhnete směrem na Strakonice, až do Zbraslavi, ke křížení s Pražským Okruhem.

mpolan
27. srpna • 19:44

Automati by měli už opravdu vyhynout. To, co tahle agresivní zájmová skupina předvádí za manipulace, je na zastřelení. A to říkám jako aktivní a nadšený cyklista...

D.
27. srpna • 18:41

Ámen. A*M žonglování s čísly vysvlečeno do naha.

Doporučujeme

Články odjinud