TUkas otevírá vlastní CNG čerpací stanici

Přední český prodejce nových vozů TUkas Group otevírá vlastní bezobslužnou čerpací stanici na CNG (compressed natural gas). K tomuto kroku se tradiční prodejce vozů značky Škoda, VW, Opel a Volvo rozhodl na základě poptávky ze strany zákazníků a proto, že o vozy na alternativní a vysoce ekologický pohon CNG je stále větší zájem.

Za poslední 2 roky prodal TUkas téměř 100 kusů automobilů na pohon CNG, největší zájem byl o VW Touran. Od letošního července je v prodeji zcela nová Škoda Octavia G-TEC, které se podle dosavadního zájmu ze strany zákazníků prodají do konce roku desítky kusů.

„Otevřením CNG čerpací stanice zvyšujeme komfort našim současným i budoucím zákazníkům, k tomuto kroku přispěl i fakt, že vozy VW a Škoda s úpravou na CNG patří na českém trhu mezi nejprodávanější“, říká Jiří Tůma, předseda představenstva TUkas Group.

Čerpací stanice CNG bude otevřena v rámci areálu VW v Praze Štěrboholech. TUkas tak reaguje na úspěšné provozování dvou vlastních klasických bezobslužných čerpacích stanic, které provozuje již více než 15 let v rámci provozoven Škoda a VW v Praze Štěrboholech. Tyto čerpací stanice měsíčně obslouží téměř 5 tisíc zákazníků a měsíčně se zde prodá téměř 200 tisíc litrů pohonných hmot.

CNG je v tuto chvíli nejekonomičtějším a nejekologičtějším palivem, které splňuje emisní normy Euro 5. Výhodnost CNG je kromě jiného dána i tím, že v ČR je jeho prodej nezatížen spotřební daní a je na něj zároveň možné uplatňovat osvobození od silniční daně. Další výhodou většiny automobilů na CNG je skutečnost, že kromě nádrže na CNG zůstává k dispozici i původní nádrž na benzín či naftu, vozidlo je tedy dvoupalivové a dojezd na obě plné nádrže je tedy prakticky dvojnásobný.

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků