Tudy se má za tři týdny jezdit 130 km/hod. Věříte ŘSD?

21 komentářů

Vojtěch
2. prosince • 12:43

Říkali, že dálnice v roce 2013 pojede, no tak jela :-D

jarecek
25. listopadu • 12:29

si vas pozvala strana? a vy tady ted rebelujete .. se z toho mame za 45 vodevzdanejch procent posrat? nejak nechapu smysl clanku. vubec tady posledni dobou vychazej cim dal vetsi kraviny .. hlavne naplnit normu. nebo jsem mozna takhle pri patku trochu precitlivelej.

Aleš
25. listopadu • 11:42

Tak po 27 letech budeme mít čtyřproudou 92 km dlouhou dálnici D8. Pro srovnání Indie,302 km šestiproud 22 měsíců.

jogurt
25. listopadu • 19:15

Portugalsko 250km, 11 měsíců.

Roman
25. listopadu • 10:56

Já vám povím jak to dopadne, oni to asi do konce roku s velkou slávou otevřou... ale během několika let, vzpomeňte si na mě, se to stane znovu, budeme-li mít štěstí stane se to za minimálního provozu, nebo se sesune malá část, utvoří se kolona a během pár minut se to sesune celé...

puk123
25. listopadu • 13:20

Několik let? Babišovi s Ťokem bude stačit, když to vydrží do příštích voleb. Někde zavírají dálnice kvůli větru, D8 se bude zavírat kvůli dešti. Určitě tam budou sondy sledující pohyb. Dokud to nesjede celé, bude D8 na dálku soutěžit s ostravskou dálnicí, kdo má lepší vlny.

Miyaki
28. listopadu • 15:22

Ja bych jim veril, psali prece vsude na billboardech "nejsme jako politici, my makame" ... pockat nebo to je nejak jinak? :-D muhehe

Sokar
25. listopadu • 9:09

Dokud tuktuk a jemu podobni sraci nebudou odpovedni a postihnutelni za ty hovna co melou tak neverim nicemu. Tuktuk lecco sliboval a kde sme ted?

neodborník
25. listopadu • 9:48

Což takhle dát si nějaký kurz slušného chování pro začátečníky, nepomohlo by to ?

Ludek_II
26. listopadu • 8:48

Tady uz poucuje kdejaky...neodbornik :-)

Sokar
25. listopadu • 13:48

Piču....:-D

Sarcasticus
25. listopadu • 9:03

Stihnout to otevření asi můžou, pokud nebude matka příroda proti. Ale kdoví, jestli to pak nebude nutné zase za pár dní zavřít na několik měsíců (let, navždy...?), pokud by se tam při plném provozu zase něco posunulo. Možná by ale nějaký menší posun nebyl překážkou pro provoz lehčích vozidel. Pak by stačilo zaměnit značky dálnice za značky cyklostezka a sehnat cyklistu, který zvládl šlapat rychlostí až 130 km/h. ;-)

Zelí
25. listopadu • 9:01

Pan Tok je tam na zcela jiné angažmá, než na nějakou výstavbu. To je nominant strany kapš.

Jakub
25. listopadu • 8:10

Chápu to správně, že za 3 týdny jsou schopní položit 2+2 pruhy dálnice na "zelené louce" v kvalitě dostatečně pro běžný provoz desítek tisíc vozidel a tisíců kamionů denně na řádově roky nebo desítky let? Hmm. Zajimavé. Poznamenám si :-D

neodborník
25. listopadu • 9:46

A proč by se to jako nemělo stihnout, když se odváží hnědá hlína z okolí vlastní silnice ? Když Japonci zasypali za pár dní jednu větší díru a později silnici zprovoznili, to tu bylo obdivování ! Logika zdejších nadávačů je opravdu zajímavá.

LOL
25. listopadu • 10:56

Ok, proč tedy nefungují práce na jiných silnicích v podobném tempu? Je více než zřejmé, že to jde!

neodborník
25. listopadu • 12:20

Z odvozu velkého množství hlíny kolem skoro hotové stavby se odvodit rychlost celé stavby odvodit nedá, zřejmé není vůbec nic, to se Vám jenom zdá. Problémem u nás je, že se nestaví, protože se stavět nemůže, ale statisticky se i příprava stavby samozřejmě počítá do délky výstavby a pro nás uživatele to není podstatné, proč to ještě není. Jenom je potřeba si to uvědomit a jít po těch opravdových zdržovatelích co vše zdržují i celá léta, pár týdnů, či měsíců navíc stavby se dá nějak vydržet. Vždyť tady taky se už rozestavěná stavba musela zastavit, než soud rozhodl, že se nějaká důležitá námitka firmy Patrik a spol. zamítá. Teď zase povykují, že na jejich námitky došlo, což teď prý "všichni už to teď vědí" a přitom oni navrhovali "řešení", o kterém věděli, že bude odmítnuto, protože ten tunel je podstatně dražší. Při každé stavbě může dojít k nečekaným problémům, to by se nesmělo dělat nic.

Me2d
25. listopadu • 12:40

Narovinu bylo to tak, že "jednou" se ekologové trefili, a trvrdili, že ta oblast je nestabilní a že je totální blbost to tam stavět, páč se to bude sypat a sypat a sypat. A po ekologicku dělali obstrukce. Stát na to šel salámovou taktikou a dostavěl dálnici z obou stran a pak po bolševicku zahlásil, teď už je prostavěno a musí se spojit, a to nejkratší spojkou.V tomhle případě zaslouží pěstí mocipán, papaláš a státní úředník.To samé D11ka a její vlnění u Dobřenic = soudruh plánovač to natáhnul přes močály který jsou v mapách od středověku :( - prý "chyba průzkumu".A poslední - teď den co den, stojím na D10ce která se musí překopat protože už není "R10" ale "D10". Fakt milí mocipáni z ŘSD a MD raději se neukazujte mezi lidma :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
foji
25. listopadu • 14:00

jojo ekologové měli pravdu proto se měl od začátku realizovat jejich plán 13 kilometrového tunelu :-DKdyby Patrik a teroristi z DUHA neblokovali výstavbu tak se podobná věc mohla řešit už tak v roce 2010.

Martin Motyčka
27. listopadu • 10:55

jenže kdyby se na ty geology dalo, a vybrala se lepší trasa, tak by se jednak už dávno jezdilo a bylo by to levnější i kdyby tam byl ten tunel... Problém je v tom, že tohle je obrovská díra na peníze, který se do toho budou muset sypat po celou dobu živostnosti dálnice.. Už jen ten neustálý monitoring mostů pomocí čidel, bude stát obrovskej balík...

Mirek
26. listopadu • 18:49

Já bych spíše řekl, že pravdu měli geologové. To, že se toho chytil někdo jiný, je druhá věc.

Doporučujeme

Články odjinud