Tsunami a oheň zničily více než 2300 vozů Nissan a Infiniti

Gigantické mořské vlny, které vyvolalo zemětřesení v Japonsku, poškodily více než 2300 vozů Nissan a Infiniti. Ty byly připravené pro americké a japonské zákazníky a čekaly na nalodění na dvou rozlehlých parkovištích v přístavu Hitachi, v prefektuře Ibaraki. 

Mezi poškozenými vozy byly hlavně modely Infiniti – sedan M, crossovery EX a FX. Ale podle prohlášení společnosti Nissan byl zničen i nevelký počet sportovních vozů Nissan 370Z. Automobily byly vyrobeny v nedaleké továrně, která se nachází v prefektuře Točibi.  

Společnost Nissan dále potvrdila, že desítky vozů byly poté, když voda ustoupila, zcela zničeny následnými požáry. Co je vyvolalo, však dosud není známo.

Páteční zemětřesení vyřadilo z provozu automobilky Nissan, Toyota, Honda a Subaru. Ani jedna z nich dosud neobnovila výrobu. 


Klepněte pro větší obrázek
Vozy Nissan a Infiniti, které spláchlo tsunami v přístavu Hitachi.

 

Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 189 000 Kč
Nissan Qashqai 1.598
Rok výroby: 2007
Stav: 129 441 km
Cena: 164 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků