Triumph připravuje „motocykl“, který pojede minimálně 645 km/h

Britská značka Triumph chce překonat rychlostní rekord dosažený na motocyklu, který má aktuálně hodnotu 605 km/h. Triumph si věří na více než 400 mil v hodině, což je 645 km/h. Oficiální pokus o nový rekord je naplánován na konec srpna.

Zajímavosti | Video

Juha Kankkunen stanovil nový rekord. V jízdě traktorem...

Monstrum, které motocykl připomíná jen vzdáleně a které by se mělo stát nejrychlejší motorkou na světě, se jmenuje Triumph Rocket III Streamliner. Základem je karbon-kevlarová konstrukce, přičemž jde o věc dlouhou téměř osm metrů, širokou 60 cm a vysokou jeden metr.

Bezpečnost | Život řidiče | Motocykly

10 věcí, které možná nevíte (ale měli byste vědět) o motorkářích

O pohon se starají dva motory o objemu 2,3 litru. Ty dohromady vyprodukují 745 kW (1013 koní) a spalují metanol. Řídit bude Guy Martin. Ten by měl zajet nový rychlostní rekord na solné pláni Bonneville v termínu od 24. do 27. srpna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků