Nechápu, jak se vůbec může někdo divit, že v čechách jezdí auta starší více než 10 let? Většina lidí přežívá od výplaty do výplaty a v nejbližších letech to nebude se zvyšujícími se daněmi, cenami pohonných hmot apod. o nic lepší. Myslím, že kdyby lidi měli peněz dost, tak klidně vymění svoje např. 15 staré auto za nové nebo zánovní, ale realita je samozřejmě někde jinde... V dnešní době si člověk rozmyslí, jestli si koupí nové auto a tím příjde ze dne na den o desítky tísíc Kč, protože za pořizovací cenu již to auto nikdy neprodá nebo jestli bude jezdit ve starším autě, kdy již hodnota vozu neklesá tak významně a samozřejmě u staršího auta se nemusí úzkostlivě bát o nějaký ten škrábanec nebo o enormní zájem zlodějů o více než 10 let staré auto. Jinak naprosto souhlasím s Rover623. I já mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, že auta např. z německa, které mají najeto i přes 200 tis.km jsou většinou v mnohem lepším stavu než stejná auta v tuzemsku s najetými 80 tis.km!!! A to narážím také především na stav našich silnic.
Naprostý souhlas. Navíc se začíná ukazovat, že pokud člověk chce auto které bude spolehlivě sloužit, nezbývá než koupit zachovalé patnáctileté auto, dát si ho do pořádku a jezdit. Dnes vyráběná auta jsou bezpečná, moderní, přecpaná nejrůznější elektronikou, plnící nejnovější ekologické normy. Akorát už se s nimi tak nějak skoro nedá normálně jezdit.
Ono jde hlavně o to, že ve statistikách to potom vypadá, že se z nás stává vrakoviště Evropy a všude jsou potom bombastické titulky jak je vozový park u nás starý a auta nebezpečná. Bohužel už nikdo nekouká na stav našich silnic. Z vlastní zkušenosti vḯm, že 15 let stará ojetina ze zahraničí bývá v lepším stavu než 3 roky staré auto od nás. Málokdy se vám povede sehnat auto po někom kdo jezdil převážně po dálnicích (ne D1) a když už se dostal na zničenou okresku, choval se k autu ohleduplně.Takže velmi špatné komunikace (které mimochodem navyšují nehodovost až o 40%), bídná péče majitelů o auto (častý český kolorit v podobě pochybných dílů) a špatné zacházení s autem (což částečně souvisí i se stavem silnic) a i blbému dojde, že 10 let stará ojetina ze zahraničí bude v lepším stavu než auto provozované u nás.Další důvod pro koupi ojetiny je fakt, že každému kdo má rozum se nebude chtít ničit úplně nové auto na českých silnicích.
Co je alarmujícího na dovozu aut starších 10 let? Prostě ne každý má na to, aby si běžel koupit nové auto, jak by si jistě výrobci přáli. A starší 10 let je dnes i auto z roku 2001 a na něm já nic starého a špatného nevidím. Když je v dobrém stavu a za dobrou cenu, tak někomu velice dobře poslouží. Vždyť je to jen 10 let, kdy nás výrobci masírovali, abychom si to jejich auto koupili a dnes je pro ně jejich vlastní výrobek alarmující? Nechutné divadlo...
Alarmující je to, že se hůře prodávají ošklivé napodobeniny Volswagenu z Boleslavi :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.