Třetina ojetin dovážených do Česka je starší deseti let

5 komentářů

xmaso
7. května • 21:02

Nechápu, jak se vůbec může někdo divit, že v čechách jezdí auta starší více než 10 let? Většina lidí přežívá od výplaty do výplaty a v nejbližších letech to nebude se zvyšujícími se daněmi, cenami pohonných hmot apod. o nic lepší. Myslím, že kdyby lidi měli peněz dost, tak klidně vymění svoje např. 15 staré auto za nové nebo zánovní, ale realita je samozřejmě někde jinde... V dnešní době si člověk rozmyslí, jestli si koupí nové auto a tím příjde ze dne na den o desítky tísíc Kč, protože za pořizovací cenu již to auto nikdy neprodá nebo jestli bude jezdit ve starším autě, kdy již hodnota vozu neklesá tak významně a samozřejmě u staršího auta se nemusí úzkostlivě bát o nějaký ten škrábanec nebo o enormní zájem zlodějů o více než 10 let staré auto. Jinak naprosto souhlasím s Rover623. I já mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, že auta např. z německa, které mají najeto i přes 200 tis.km jsou většinou v mnohem lepším stavu než stejná auta v tuzemsku s najetými 80 tis.km!!! A to narážím také především na stav našich silnic.

JirkaK
7. května • 21:57

Naprostý souhlas. Navíc se začíná ukazovat, že pokud člověk chce auto které bude spolehlivě sloužit, nezbývá než koupit zachovalé patnáctileté auto, dát si ho do pořádku a jezdit. Dnes vyráběná auta jsou bezpečná, moderní, přecpaná nejrůznější elektronikou, plnící nejnovější ekologické normy. Akorát už se s nimi tak nějak skoro nedá normálně jezdit.

Rover623
7. května • 13:31

Ono jde hlavně o to, že ve statistikách to potom vypadá, že se z nás stává vrakoviště Evropy a všude jsou potom bombastické titulky jak je vozový park u nás starý a auta nebezpečná. Bohužel už nikdo nekouká na stav našich silnic. Z vlastní zkušenosti vḯm, že 15 let stará ojetina ze zahraničí bývá v lepším stavu než 3 roky staré auto od nás. Málokdy se vám povede sehnat auto po někom kdo jezdil převážně po dálnicích (ne D1) a když už se dostal na zničenou okresku, choval se k autu ohleduplně.Takže velmi špatné komunikace (které mimochodem navyšují nehodovost až o 40%), bídná péče majitelů o auto (častý český kolorit v podobě pochybných dílů) a špatné zacházení s autem (což částečně souvisí i se stavem silnic) a i blbému dojde, že 10 let stará ojetina ze zahraničí bude v lepším stavu než auto provozované u nás.Další důvod pro koupi ojetiny je fakt, že každému kdo má rozum se nebude chtít ničit úplně nové auto na českých silnicích.

Fantomas
7. května • 12:13

Co je alarmujícího na dovozu aut starších 10 let? Prostě ne každý má na to, aby si běžel koupit nové auto, jak by si jistě výrobci přáli. A starší 10 let je dnes i auto z roku 2001 a na něm já nic starého a špatného nevidím. Když je v dobrém stavu a za dobrou cenu, tak někomu velice dobře poslouží. Vždyť je to jen 10 let, kdy nás výrobci masírovali, abychom si to jejich auto koupili a dnes je pro ně jejich vlastní výrobek alarmující? Nechutné divadlo...

Bidlo
7. května • 12:32

Alarmující je to, že se hůře prodávají ošklivé napodobeniny Volswagenu z Boleslavi :-D

Doporučujeme

Články odjinud