Třetí bankrot Saabu se prozatím odkládá

11 komentářů

JA-NE
21. srpna • 12:23

posledne SAABy boli strasne zlepence.. motor fiat, podvozok opel,zbytok SAABOGM

To uz nic pre mna.. sab pre mna skoncil modelom 900 turbo

jan
21. srpna • 15:36

Ano, byl jsem poučen, že Saab se dělí tímto milníkem:) Já sám si jej spíše než s modely spojuji s nástupem GM. Mimochodem, Saab 9000 je považován za ještě akceptovatelný, nebo už je to taky špatně? Ohledně motoru: Přímé srovnání 1.9 JTDM v Saabu 9-3 a a Alfě 146 versus 1.9 TDi v Golfu Mk4 Variant 4x4 a Oktávce kombi jednoznačně hovoří pro první jmenovaný a to z hlediska spotřeby a celkového dynamického i zvukového projevu. Nevím, samozřejmě jak jsou na tom s poruchovostí ale ani u jednoho z těchto vozů jsem nezaznamenal zatím žádné hororové příběhy. Taky nedovedu posoudit ostatní italské motory, jenž se do Sábů dávaly. Stran podvozků: Tady si myslím, že je prostě škoda, že neměli k dispozici lepší základ, než Opel. Vesměs se recenzenti shodují, že oproti výchozímu vozu se jedná o značné zlepšení:).

Colin
21. srpna • 18:24

Žádný zázrak ty dieselové motory. Je to stary motor, který není nijak extrémně kultivovaný a společně s automatem pomalý a žíznivý. Spolehlivost nekomentuju, mě vůbec nepřesvědčil. Co se týče zpracování, tak opravdu je zde hodně co dohánět... různé pazvuky jsou na denním pořádku. Exteriér je ovšem velice povedený, alespoň podle mě.

Aladin
20. srpna • 13:20

Saab měl u mně vždy velký respekt. TopGear měl o končícím Saabu krásnou reportáž. Nejvíc se mně líbilo jak pustili z jeřábu na střechu BMW3, pak Saab 900 (vozy z 1.pol.90.let). A výsledek okomentovali:"a tady poznáte, proč byl Saab tak drahý".Škoda, že neměl takovou kliku na investora, jako Volvo.

Svetak
20. srpna • 15:09

......a jeste vtipnejsi byl komentar k tomu kolik procent auta mohlo dle instrukci GM Saab oddeleni pozmenit, aby vytvorili novy model a kolik % nakonec zmenili....tusim ze instrukce byla zmenit max 20% dilu a oni zmenili 85% :D a to je zase duvod, proc Saab sice ustal stojku lepe nez BMW, ale proc take zkrachoval :-D

Aladin
20. srpna • 15:54

To ano. U poslední 9-5 poslechli. Minimálně zpracování interiéru byl trošku horor. Bylo však pozdě.

jan
20. srpna • 18:26

Já měl vždy Saaby velmi rád. Líbilo se mi, že dělají auta "jinak". Zejména poslední 9-5 byl opravdu nádherný vůz. Kamarád si pořídil 9-3, poslední generaci, tuším, že Vector, s dvoulitrem JTDM. Krásné auto, perfektní motor, příjemná jízda. Největší slabinou byl jednoznačně interiér. Sice měl velmi pohodlná sedala, ale zpracování palubovky, plasty, návrh a slícování dílů, pazvuky aj, byly horší než v obdobně starém golfu.Osobně si také myslím, že Saabu mnoho zákazníků uteklo k Volvu, když začalo dělat kolem roku 2000 zajímavé auta.

Václav Holec
21. srpna • 15:11

Škoda, že pro některé je stále kvalita plastů nejdůležitějším faktorem v autě. Nejspíš na ně jezdí, že?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jan
21. srpna • 15:24

Nejezdí, samozřejmě. Nicméně v interiéru tráví nejvíce času, a pravda je prostě takové, že interiér u tohoto auta, byť je hezký na pohled, vydává různé otravné pazvuky stejně jako v mnohem levnějších vozech. Pak není divu, že mnohý zákazník sáhl buď po jiném stejně drahém voze, nebo po levnějším s obdobnou technikou.

Svetak
21. srpna • 10:21

To si ale mel koupit Aero ne VEctora. Vector je zakladka.

Svetak
20. srpna • 10:52

Chcipni uz.

Doporučujeme

Články odjinud