Trest za Dieselgate: Volkswagen musí postavit síť nabíjecích stanic

10 komentářů

Kuk Vykuk
9. února • 21:59

První Češi se rozhodli podat žalobu kvůli Dieselgate https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/prvni-cesi-... ...

Jcc Iqi iou
10. února • 10:31

To je naprosty nesmysl. Prvni Cesi rozhodne zadna auta nemeli a navic jsou jiz davno po smrti. :-D:-D:-D:-D:-D(Sorry. Rozhodne z Tebe nechci delat debila. Jen jsem si nemohl tuhle vtipnou poznamku odpustit, kdyz jsi mi tak krasne nahral. Doufam, ze se pobavi i ostatni. Diky.)

vil
11. února • 17:45

Z Kuka debila delat nemusíš....už neee...von to debil už je...

Mirek
10. února • 10:50

No počkej, dostaneš mínus, jako já za vtípek s čekou korunou.:-D:-D:-D:-D

JohnST
9. února • 16:15

V nadpise j suma 2miliardy dolarov a v clanku sa pise o 2miliardach korun. Cize ako? Inak redaktor by mal pochopit, ze nejake CK nikoho nezaujimaju.B-]

Mirek
9. února • 17:35

Kecáš, asi máš špatné informace. Spekulanti v současné době skupují české koruny s vidinou brzkého zisku. :-D

9. února • 13:36

Ja opravdu nechapu, proc vw neopusti trh v Usa. Jaky uspesny model maji pro tento trh, vzdyt za poslednich deset let, tam nevydelali ani cent a ted jeste budou calovat nesmyslny pokuty. Jejich dcerina firma mela vyhlasit bankrot a nazdar ....

Dušan
9. února • 13:12

No to je tedy trest. Musí postavit stanice, které jim přesně zapadají do plánu přejít na elektropohon a na nabíjecích stanicích do budoucna vydělávat.

Saman
9. února • 15:06

zpocatku a jeste nejakou dobu budou dobijeci stanice prodelecne, rychlodobijeci stojan proste neni levna zalezitost, ani vystavba a privedeni dostatecnych siti neni zrovna lace, a pak si provozuj neco co musis servisovat a udrzet v provozuschopnem stavuvem si ze za rychlonabijeci misto jake provozuje treba CEZ das s prehledem okolo 1.2-1.5 milionu korun, rocni udrzba toho stojanu da klidne 10-15 tisic v pripade ze bude relativne neporuchova a technik se tam podiva jen 2x rocne aby ji promeril, a kdys das nejakou cenu podle casu a vykonu dobijeni kde 1kWh vychazi treba na 6 korun v prumeru, tak se na tebe sesipou nespokojeni elektromobilisti ze oni doma prece nabijej za 2 kacky za kWh a 6 korun ti za to proste platit nebudou :-Dpri trose stesti a dobre lokaci i s touhle cenou denne "vytocis" treba 0.4 MWh a tedy stojan udela za den zisk na elektrine nejakych 16 stovek, za rok v lepsim pripade 200-400 tisic, pritom do daneho nabijeciho mista jsi dal 1.5 milionu, navratnost v nedohlednu, po 2-3 letech to zacne bejt poruchove a misto 10-15k rocne to je najednou 50 rocne, no zadna prochazka ke zbohatnuti to fakt neni :-D tohle zacne bejt zajimave jako dobrej business az se zaprve EV poradne rozsirej a budou je mit i lidi co nemaj kde jinde nabijet a zadruhe az poklesne vyrazne cena nabijeci infrastruktury treba na polovinu a bude to tedy o 300-400 tisic levnejsi

jogurt
11. února • 0:21

400kWh za den? To odpovídá 40kg benzínu (po přepočtení účinnosti dejme tomu 120l), takže jste jaksi úplně mimo realitu.

Doporučujeme

Články odjinud