Trest za Dieselgate: Volkswagen musí postavit síť nabíjecích stanic

Skrze dceřinou společnost musí americké zastoupení Volkswagenu investovat 2 miliardy dolarů. Poputují do infrastruktury a vývoje služeb pro elektromobily a jejich majitele ve Spojených státech.

Na příkaz úřadů ve Spojených státech vzniká dceřiná společnost Volkswagenu příznačně nazvaná Electrify America. Jako specifický druh trestu za emisní skandál Dieselgate investuje příštích třicet měsíců dvě miliardy dolarů.

Škoda | Dieselgate | Volkswagen

Německý soud nařídil vykoupení Škody Yeti s problematickým TDI

Peníze poputují především na výstavbu více než pěti set nabíjecích stanic ve městech i mimo ně. Další aktivity se budou zaměřovat na různé pilotní programy. Řeč je například o sdílení elektromobilů, či elektrifikované taxislužbě v Kalifornii.

Život řidiče | Dieselgate | Volkswagen

Po skandálu s emisemi se volkswageny vrací zpět k dealerům. Třeba takto  

Společnost bude sídlit ve státě Virginia. Dlouhodobě zaměstná čtyřicet až padesát lidí.

Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 141 717 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2003
Stav: 188 745 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 172 154 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků