Trendům navzdory. Čech připravil návrh neautonomního Porsche

Za pár desítke let už bude klasické řízení auta old-schoolovou vzpomínkou. Proti trendu autonomních automobilů bojuje zajímavý návrh českého designéra.

Při pohledu do celkem blízké budoucnosti se už pomalu nemluví o jiném než o autonomních vozech. Proti tomuto trendu se rozhodl svým zajímavým návrhem vozu Porsche bojovat český designér. 

Dvaadvacetiletý student dopravního designu David Voltner zaměřil svůj návrh na klasické řízení automobilu. Podle jeho názoru mají v budoucnosti technologie lidem pomáhat, a ne je nahradit.

Testy | Fascinace | Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Zrodil se tak návrh sporťáku Porsche. Ten se celkem vymyká dasavadní produkci této německé značky. Oficiální název nemá, ale student pocházející ze Zlína jej označil za "rebela" proti nadcházejícímu náporu autonomních automobilů. 

Téměř všechny automobilky se připravují na dobu vozů, které už nebudou řídit lidé. Naštěstí neměcký výrobce se ještě minulý rok nechal slyšet, že zatím nehodlá skončit s výrobou tradičních výkonných automobilů jakým je například model 911. Když si koupíte Porsche, budete jej prostě řídít sami. Tedy alespoň zatím...

Podívejte se na galerii tohto návrhu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků