Z ceho by se vyrabel ? Z Pet lahvi ? Nebylo by to marne .
Jsem zapálený trabanťák a na své bakelitové miláčky nedám dopustit. Tenhle paskvil jsem dokonce viděl naživo a má reakce: Velebnosti, jdu blejt. Tohle nemá s trabantem nic společnýho, jenom tím przněj značku. Trabant je znám jako minimalistické, uřvané, čmoudící, jednoduché a laciné lidové vozítko, které si alespoň trochu šikovný člověk opraví na koleni. Tohle nesplňuje nic z toho. Že do toho nacpali elektromotor, kvůli ekologii budiž, to by se ještě dalo jakš takš zkousnout. Ani tvarem to nepřipomíná trabanta, ale spíš to Mini. Trabant má na palubní desce jen dva budíky, tachometr se čtyřmi kontrolkami a ekonoměr ukazující momentální spotřebu (starší kusy měli jen tachometr). Tady je palubka přervaná vším možným až to hezký není. A chtěl bych vidět jak u tohohle bude někdo u silnice něco opravovat. OK beru to že ty poruchy u tohohle asi nebudou tak časté ale i tak. S tím se už bude muset s každou prkotinou do servisu a ne každý autoservis zvládne opravovat elektromobily (tak maximálně přezout gumy). A laciný to taky určitě nebude, takže vesnickej balík (jako já) si to nebude moct dovolit. Prostě sečteno a podrženo, bych tohle nechtěl ani zadarmo. Kdybych se s tím ukázal někde na trabantím srazu, tak bych se hanbou propad. Rád bych, aby se trabant vrátil do výroby, ale tohle nemá budoucnost. Tohle si koupí akorát někdo, kdo o tom vůbec nic neví a bude to mít jako nákupní tašku do města.Modrému dýmu zdar
Divil bych se, kdyby se našel investor pro takový risk. Pokud uděláte remake kultovních aut, pak prosím, ale Trabant? To nebyla kultovní věc, ale z nouze cnost východních soudruhů...
Mně to moc trabanta nepřipomíná, spíš to Mini. Chybí mi tam obráceně skosená maska a přímý světla, vystouplý přední blinkry, ploutve nad zadníma světlama a příčné gumy na nárazníku. Jo a zelenej pruh na předním skle :-D
Proč ne? Na to je jednoduchá odpověď. Aby se vývoj a výroba čehokoliv vyplatila musí se toho vyrobit opravdu hodně. Trabant je kultovní auto pro některé lidi z východního bloku a pár nadšenců ze západu. Obávám se že ti by vývoj a výrobu nového modelu svými nízkými nákupy nevytrhli, zvlášť v době světové krize kdy rostou trhy pouze jako je Čína, jižní Amerika,Indie a USA. Tam ovšem Trabanty nikdo nezná. Varianta by byla kdyby značku koupil nějaký koncern jako je VW a uvedl j jako svou levnou značku, stejně jako má Renault Dacii. Jenže u VW si můžou vybrat jestli udělat ze Škody ještě větší Low Cost než je a nebo pokud se nevzpamatuje Seat tak ho udělat z něj. Tudíž není důvod kupovat značku a uvádět ji na trh, stojí to totiž obrovské peníze. Jen v Česku se hochům zdá že: "Trabant, ten zná každej." ;-)
Rozhodně vypadá hezky a podoba tam opravdu je. Já jsem pro. A když by se mohl vyrábět a prodávat i trabant v původním provedení hned bych si ho koupil. To bylo zlatý, spolehlivý a nenáročný autíčko :-)
Vsichni pisete jak to je podobne novemu Mini. A starej Trabant nemel spoustu podobnych rysu jako stare Mini? Kdyz si kamarad po revoluci dovezl hodne ojete prvni Mini, tak prvni reakce jeho zname byla ze to vypada jak pul Trabanta a prirovnavala to k nemu vzhledove i spousta dalsich lidi. Ano, ta predni svetla jsou zavadejici ( prece tam nedaji ty dva stojate budiky jak na starem ), ale jinak to je Trabos jak vysitej. A rozhodne bych se s nim stydel min, nez s designovejma potratama ala Fabia II, Lodgy, Thalia, apod.
Je to přesně tak Trabant je věrná kopie Mini. Zkama si myslíte, že soudruzi z NDR opisovali když sami nic nevymysleli !!!! :-D Ale auto je to pěkné jen doufám, že ho neudělají zase z bakelitu. To by na EURONCAP dostalo -5hvězd :-D:-D:-D
Předchůdce Trabantu s označením P70, byl postaven na základech automobilu DKW F8. Poprvé u něj byla použita karoserie z Duroplastu, která se stala typickou známkou Trabantů. Ke konci roku 1959 byla výroba modelu P70.ukončena. Typ P50 Trabant 500 se začal vyrábět 7. listopadu 1957. V roce 1962 byla představena verze P60, která se od svého předchůdce odlišovala jen minimálně. Teprve v roce 1964 byla karoserie Trabantu významně přepracována a výsledkem se stal Trabant 601 (P601). Ve stejné podobě, jen s malými změnami byl Trabant 601 vyráběn až do července roku 1990.Mini vstoupil na trh v roce 1959. V.době, kdy svět kvuli tzv suezske krizi a hladu po rope řešil úsporná auta, pod značkami Austin a Morris, Mini se vyráběl se až do roku 2000, přičemž se vyrobilo 5 387 862 vozů.
Britští konstruktéři byli a jsou výborní. Ale i v německu to nebyli žádní nazdárci. Konstruktéři trabantu se vyučil v automobilkách horch a auto union (dnes audi). Na trabantu je i dnes vidět, že ti lidé věděli přesně, jak má být malé auto koncipováno. Je to stále moderní. Nic se na tom nemusí měnit. Na tom autíčku není nic k smíchu. Jen tak pro zajímavost se může každý podívat co vyplodily mozky např. u bavorských vdolečků. Tady je smích na místě.
To je opravdu jako minicooper v plastu.
kdyby jsem nevěděl, že to má být Trabant, myslel bych, že je to TATA, nebo made in china
Obrat "kdyby jsem" v češtině vůbec neexistuje.
Kdyby to byl býval věděl,určitě by to tak nenapsal.
Kdyby to byl býval věděl, tak by to byl býval nenapsal :-D
proč ne kupce si určitě najde ,a je to aj pěkné...
trosku z neho na mna kuka mini cooper, ale vsak preco nie?
Pokud by to mělo i původní originální výbavu (viz např. http://trabant.hyperlink.cz/stiznost.htm... ), proč ne? :-D
Nečekaně pěkný design,jsem jednoznačně pro.
jedním slovem - NE!!!
Dal jsem souhlas se slovem NE. To proto, že vůbec nepřipomíná starý Trabant. Buď ať je to zvenku úplně stejné, nebo ať to trabanta na první pohled připomíná. Toto trabanta připomíná jen vzdáleně, a to ještě s nápovědou. Kdyby nebylo řečeno že to má být Trabant, moc lidí by na to nepřišlo. Jak píší někteří, připomíná to Mini. Co je uvnitř (motor atd.) je úplně jedno.
Popusť trošku uzdu fantazii,je to trabi jako vyšité.Koukni na nového brouka nebo fiata 500.
...naopak ANOOOOOOOOOOO !
Já si myslim, že za zajímavou cenu levného vozu je to pořád zajímavější než Citroen C1 (a celý Kolín) nebo "Dáčija" Logan :)
To jsou úvahy jak fata morgána: 1/ je otázkou jaku cenu by mohlo mít auto s náklady na zavedení nové značky, 2/ nákresy nevypadají nějak lépe ani prostorněji než nové Dacia,3/ pokud by nespadali pod nějaký koncern, jak by chtěli dosáhnout nízké ceny a kality.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.