To je jak rict Jobsuv MS Windows :)
In 2007 Herpa, a miniature vehicles manufacturer in Bavaria, showed a scale model of the "New Trabi" and revealed that they planned to introduce it. They bought the rights to the name and plan to produce a series of 5,000 cars. It would likely have a BMW engine and be sold for around €50,000Pokial viem, tak tento model ma 200 konovy BMW bezinovy turbo motor...Keby nbil tak drahy tak by to boo idealne auto pre samovrahov.
27.1.2003 Podobne ako rodičia presviedčajú svoje ratolesti, že darčeky nosí Ježiško (alebo Santa Claus - ako kde), tak nás Microsoft presviedčal, že NT vo Windows NT znamená New Technology. To však podľa Marka Lucovského, bývalého člena vývojárskeho tímu, nie je vôbec pravda. Pôvodné Windows NT boli určené na beh na platforme RISC-ového i860, ktorý však v čase vývoja nebol k dispozícii, a preto sa pracovalo na emulátore. Ten, mimochodom, niesol označenie N10 alebo N Ten, alebo „en tí“. A tak tu máme Windows NT.http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php?page_id=18283
http://www.skrause.org/computers/winnt.shtml
A co vznikne ak by M$ spojil dokopy tieto 3 verzie windows: Windows CE, Windows ME, Windows NT?No predsa Windows CEMENT :-P
Trabant bylo německé vozítko a NT (Ente) je německy kachna.
Mě by zajímala hlavně cena.Pokud by bla přijatelná,tak bych si ho na každodení cestu do práce určitě pořídil.
na nete sa pise o cene 20k euro. takze ludove vozitko to nebude.
Na můj vkus se k autu moc nehodí ten interiér... udělal bych spíš něco v retro stylu.
Taky si myslím, že interiér je moc strakatý, blbinek spoustra - skoro jako by to dělali soudruzi, ale ne ve Zwikau, nýbrž na Náměstí Nebeského Neklidu... :-)
Moc pěkný ,ale bojím se aby ho nestihl osud jako jiný "návratů". Mini, Brouk, Kačena atd... ..žádné z těchhle oslavovaných znovuzrozených legend nepřekročilo stín originálu , často lze říct že byly proti jiným modelům neúspěšné, ikdyž úplné fiasko to nebylo.
A mě se to moc líbí. Je to retro, zachovává to základní designovou myšlenku, ale zároveň je to otočený o 18O stupňů. Z auta které znamenalo "z nouze cnost" je to stylovka a místo čadícího dvojtaktu je tam elektromotor. Prostě tomu fandím a dovedl bych si představit že bych si to někdy koupil jako auto do města, do práce.
Je to takové osis mini. Pokud bude cena lidová, tak to má šanci.
Na jinem serveru se pise, ze rychlost je jen 120 ale hlavne dojezd maximalne 160 km. Jak to tedy je?
hele, nemá cenu o tomhle v tuhle chvíli spekulovat, dokud nebude finální verze, tohle si oni fakt cucají z teď prstu. Já osobně bych se nedivil, kdyby nakonec řekli jenom 90km dojezd. Ale věřím a doufam, že ne :) Prostě , je brzo, oni dycky lidi nalákaj a pak je všechno jinak (hůř), viz. např. Yeti, taková nádhera to byla a jak to teď dopadlo...
Naozaj divne info ma autorevue. Tiez inde som cital ze solarne panely nenabijaju akumulatory ale len pohanaju odvetravanie kabiny. Inac este aj ten 160km dojazd je celkom slusne na dnesne pomery... mne by to stacilo do prace a spat.
Předpokládám, že to bude stát děsný ranec. Že to nebude jednoduché a levné vozítko spoustě lidí pro denní používání, ale spíš snaha svézt se na retrovlně a udělat z toho "exkluzivní raritu" a zbohatnout na tom :-)
mělo by být o třetinu levnější než Chevrolet Volt ( Opel Ampera)
wau,mna toto auto zaujalo naozaj..je to akysi retro prvok nieco ako mini...mne sa paci jedine ta maska vpredu je daka nedoladena..ale je inak nadherny a ked bude elektromobil beriem!!super napad,design este na tu cenu pockat...hadam bude ludova :)
Pokud bude mít dojezd 250 km, tak se obavám, že cena lidová nebude - baterky pro tento dojezd stojí zatím cca 16 000 USD :-(
Mám u tohoto Trabanta stejný pocit, jako u VW New Beetle či inovace Mini Coopera... pár lidí to zaujme, ale jinak nic moc (oproti původnímu Trabantu, který měl tak trochu protekci díky/kvůli své době...).Každopádně dvě věci se mi mooc líbí:1. elektromotor2. přední světla - diody po obvodu hlavního světlometu, kombinující světla pro denní svícení a směrovky, to mi přijde dost geniální ;-)
Páč jsem na tyhle popravčí káře začínal a v tý prašivý době co už je pryč, tak mě vždycky při setkání nevimproč zamrazí v zátylku. Asi spolu máme nějaký nevyřízený účty...
Vypadá to dobře, myslím, že by si to mohlo najít svou skupinu zákazníků. Trabant bylo mé první auto, už v době, kdy se za ním skoro každý otáčel (2003) a nejlepší prvek bylo řazení pod volantem - pokud jej zachovají, tak to bude skvělé retro ;-)
Řazení u lektromobilu :-))... Leda že by tam ten klacek byl a řadil bys jen jako, pro ten pocit... :-P
:-))je to super
davpro: nojo, ale u současných elektromobilů se moc neřadí ... :-|
... jak je vidno z fotky interiéru...
Do pytle, já to zas nečetl pořádně:-)Nicméně aspoň změna režimů jízdy vpřed, vzad, prostě nějaká šaltr páka by se tam hodila, i kdyby měla měnit stanice v rádiu.
ta šaltr páka tam je.....a presne na prepinanie vpred ...vzad...:-D....tu je viac fotiek a JE TAM....je to auto ktoré som miloval...:-P:-P:-Phttp://news.auto.cz/nove-modely/trabant-nt-legenda-se-mozna-docka-pokracovani.html
ještě bych dořešil masku chladiče, protože tohle se mi moc nelíbí. Jinak Super, je to opět srandovní auto, stejně jako předchůdce.
jo ta maska je divná, působí chudě, nebo spíš nedodělaně, jakoby tam něco chybělo, nemusí tam ale bejt ten velkej chladič :-)
Trabant byl z bakelitu? Autor asi nikdy bakelit neviděl
Bakelit je fenolformaldehydový polykondenzát, česky: pryskyřice Po vytvrzení je tato hmota odolná vůči mechanickému poškození, teplu a kyselinám, která nelze po ochlazení opětovným zahřátím tvarovat. Jinak Bakelite™ a Bakelit™ jsou ochranné značky němců Bakelite AG.A tento nový trabi je stejně škaredý jako ten první, podle mě je to až moc retro a moc se facelift nepovedl. Narozdíl od New beatle, nebo Mini Cooper
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.