Toyota: zvýhodněná nabídka pro řady Aygo, Yaris a Auris

České zastoupení Toyoty připravilo pro první čtvrtletí letošního roku zatraktivnění nabídky svých vybraných modelů. Nově nabízí k nejprodávanějším verzím svých typů Aygo, Yaris a Auris také klimatizaci a litá kola při zachování současné ceny vozu.

Model Aygo, vyráběný v kolínském závodě TPCA, je v ČR nabízen výhradně s motorem 1,0 l VVT-i s výkonem 50kW. Tato pohonná jednotka vykazuje kombinovanou spotřebu 4,5 l na 100 kilometrů. Cena základního modelu Aygo je i se zmíněnou základní výbavou 189 900 Kč (včetně DPH).

Také Yaris využívá motor 1,0 l VVT-i. Cena základního modelu s ním je 229 900 Kč (včetně DPH). V případě Yarisu je navíc akční nabídka rozšířena o zimní pneumatiky zdarma.

Typ Auris je v současnosti naiízen za cenu od 289 900 Kč (včetně DPH). U něj i u všech ostatních zmíněných modelů je možné nadále využít velmi výhodného financování Genio 50/50 společnosti Toyota Financial Services CZ (TFSCZ). Při volbě tohoto finančního produktu stačí zaplatit polovinu ceny vozu a na druhou polovinu ceny poskytne zákazníkovi bezúročný úvěr na jeden rok společnost TFSCZ. Po uplynutí tohoto roku má zákazník možnost výběr: jednorázově úvěr doplatit, nebo si zbylou částku rozložit do dalších splátek.

Klepněte pro větší obrázek
Toyota Aygo, Yaris a Auris se v lednu snaží zaujmout lepším poměrem ceny a výbavy
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků