Toyota zůstává světovou jedničkou před GM, VW je těsně třetí

Údaje o počtu aut prodaných v prvním čtvrtletí roku 2014 potvrzují vedoucí pozici Toyoty. Někdejší světové jedničce dýchá na záda Volkswagen.

Japonská Toyota obhájila v 1. čtvrtletí 2014 pozici největší automobilky světa, když po celém světě prodala 2,583 milionu aut. Někdejší dlouholetá světová jednička General Motors si připsala 2,42 milionu kusů a jen těsně tak předstihla třetí Volkswagen (2,4 milionu). Uvedl to bestsellingcarsblog.com.

Toyota je podle vlastních analýz zároveň výrobcem nejprodávanějšího automobilu na světě, ačkoliv Ford na to má jiný názor. Viz

Ford | Byznys | Toyota | Ford Focus

Focus, nebo Corolla? Značky se přou o nejprodávanější auto světa

GM byla největším výrobcem aut na světě bezmála 80 let. Až v roce 2008 se poprvé prosadila do čela Toyota, která tento úspěch zopakovala také v letech 2009, 2010, 2012... a také loni. Zálusk na pozici světové jedničky má ovšem také Volkswagen, který by chtěl Toyotu předstihnout ještě v tomto desetiletí.

Toyota RAV4 2.231
Rok výroby: 2006
Stav: 133 880 km
Cena: 140 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 1999
Stav: 168 592 km
Cena: 26 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 310 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek