Toyota Yaris TMG R1A: malý speciál pro mladé

Vypadá to, že se máme na co těšit, protože Toyota potvrdila návrat na tratě seriálu WRC. Mělo by se tak stát v roce 2014, takže si ještě chvíli počkáme. Sportovní divize TMG sídlící v Německu ovšem přišla už teď s jiným speciálem. Jedná se o lehce upravený Yaris určený pro kategorii N s motorem o velikosti do 1,4 l.

Testy | Toyota

Test: Toyota Yaris 1.0 VVT-i – více netřeba

Protože FIA povoluje u zmíněné skupiny pouze minimální úpravy, jde v podstatě o sériový automobil doplněný o lepší výfuk, stavitelné tlumiče a upravený diferenciál. Pod kapotou je známý motor o objemu 1,33 l s maximálním výkonem 99 koní a točivým momentem 120 Nm. Auto váží přibližně jednu tunu, stovku zvládne za 11,7 s a maximálně se rozjede na 175 km/h. Případní zájemci si jej mohou pořídit za 22 500 euro. 

 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků