Toyota vytvoří novou značku pro levné modely

Japonská automobilka Toyota, pod kterou v současnosti patří i automobilky Lexus a Scion, zřejmě brzy přjmě pod svá křídla další značku. Tentokrát přitom nepůjde o prémiové modely a praktické „krabicoidní“ vozy, ale o vozy s cenovkou pod 5 tisíc dolarů, které mají oslovit masy lidí toužící po nízkých provozních nákladech a pořizovací ceně.  

Nové levné vozy budou přitom primárně určeny pro brazilský a indický trh, přičemž místem výroby se zřejmě stane závod v Bangalore, který je stále ve fázi výstavby. Automobilka ovšem nevyloučila, že tyto levné vozy se časem dostanou i za hranice rozvojových zemí, a do deseti let je zcela možné, že tyto modely sehrají klíčovou roli v boji s čínskými levnými vozy. Toyota očekává, že první levný model pod novou značkou by se měl v Indii a Brazílii objevit v průběhu roku 2015.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 71 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků