Toyota vytvoří novou značku pro levné modely

Japonská automobilka Toyota, pod kterou v současnosti patří i automobilky Lexus a Scion, zřejmě brzy přjmě pod svá křídla další značku. Tentokrát přitom nepůjde o prémiové modely a praktické „krabicoidní“ vozy, ale o vozy s cenovkou pod 5 tisíc dolarů, které mají oslovit masy lidí toužící po nízkých provozních nákladech a pořizovací ceně.  

Nové levné vozy budou přitom primárně určeny pro brazilský a indický trh, přičemž místem výroby se zřejmě stane závod v Bangalore, který je stále ve fázi výstavby. Automobilka ovšem nevyloučila, že tyto levné vozy se časem dostanou i za hranice rozvojových zemí, a do deseti let je zcela možné, že tyto modely sehrají klíčovou roli v boji s čínskými levnými vozy. Toyota očekává, že první levný model pod novou značkou by se měl v Indii a Brazílii objevit v průběhu roku 2015.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2007
Stav: 117 463 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků