Toyota Verso S: nové MPV podrobněji

Toyota přivezla do Paříže zbrusu nové kompaktní MPV Verso S. Zajímá vás, co vše nabídne? Máme řadu nových informací a snímků.

Novou Toyotu Verso S jsme v Paříži očekávali, automobilka nám ji poprvé ukázala již začátkem září. Tehdy nám toho o novém modelu ale mnoho neřekla, a tak jsme se netrpělivě čekali na podrobnější informace a více snímků. Tady jsou.

Úkolem novinky bude v nabídce automobilky Toyota nahradit dosavadní, poněkud komplikovaně stylizovaný typ Yaris Verso z roku 1999. Její karoserie možná poněkud připomíná křížence Hondy Jazz a subkompaktu Toyota iQ. Vůz je dlouhý méně než čtyři metry a rozvor náprav činí 2 550 mm, čímž se Verso S stává nejmenším evropským MPV v segmentu B. Přesto má podle tvrzení automobilky nabídnout „šikovná řešení zajišťující velký prostor pro posádku i její zavazadla“.

Uvnitř si všimneme symetricky dělené palubní desky s doplňky připomínajícími leštěný kov a barevným dotykovým monitorem multimediální soustavy s úhlopříčkou 6,1 palce. Zadní sedadla jsou dělena v poměru 60:40 a sklápějíce jediným, jednoduchým pohybem. Zavazadlový prostor má základní objem 336 litrů, po přemístění ložné lochy do nižší polohy přibude dalších 57 litrů. Po sklopení zadních sedadel vznikne za těmi předními prostor s takřka plochou podlahou a objemem 1 388 litrů.

Pod kapotou se bude nacházet výhradně moderní zážehový čtyřválec z řady Optimal Drive s objemem 1,33 litru a proměnnými rozvody Dual VVT-i. Dosahuje nejvyššího výkonu 99 koní (73 kW) při 6 000 ot./min. a točivého momentu 126 Nm při 4 000 ot./min., v kombinaci s manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou má v průměru vykázat spotřebu 5,5 l/100 km a emise CO2 ve výši 127 g/km. Za příplatek bude k dispozici skříň Multidrive S s plynulou změnou převodů se sedmi přednastavenými fixacemi a řazením voličem na středové konzoli a páčkami pod volantem. V kombinaci s ní má nová Toyota Verso S vykazovat spotřebu 5,2 l/100 km a emise 120 g/km.

Ceny zatím neznáme, nicméně do prodejů má nastoupit během února příštího roku. Do té doby se jistě dozvíme i to, za kolik bude nové Verso S k mání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Verso S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2005
Stav: 137 730 km
Cena: 64 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 114 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 184 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků