Toyota Verso S: nové MPV podrobněji

Toyota přivezla do Paříže zbrusu nové kompaktní MPV Verso S. Zajímá vás, co vše nabídne? Máme řadu nových informací a snímků.

Novou Toyotu Verso S jsme v Paříži očekávali, automobilka nám ji poprvé ukázala již začátkem září. Tehdy nám toho o novém modelu ale mnoho neřekla, a tak jsme se netrpělivě čekali na podrobnější informace a více snímků. Tady jsou.

Úkolem novinky bude v nabídce automobilky Toyota nahradit dosavadní, poněkud komplikovaně stylizovaný typ Yaris Verso z roku 1999. Její karoserie možná poněkud připomíná křížence Hondy Jazz a subkompaktu Toyota iQ. Vůz je dlouhý méně než čtyři metry a rozvor náprav činí 2 550 mm, čímž se Verso S stává nejmenším evropským MPV v segmentu B. Přesto má podle tvrzení automobilky nabídnout „šikovná řešení zajišťující velký prostor pro posádku i její zavazadla“.

Uvnitř si všimneme symetricky dělené palubní desky s doplňky připomínajícími leštěný kov a barevným dotykovým monitorem multimediální soustavy s úhlopříčkou 6,1 palce. Zadní sedadla jsou dělena v poměru 60:40 a sklápějíce jediným, jednoduchým pohybem. Zavazadlový prostor má základní objem 336 litrů, po přemístění ložné lochy do nižší polohy přibude dalších 57 litrů. Po sklopení zadních sedadel vznikne za těmi předními prostor s takřka plochou podlahou a objemem 1 388 litrů.

Pod kapotou se bude nacházet výhradně moderní zážehový čtyřválec z řady Optimal Drive s objemem 1,33 litru a proměnnými rozvody Dual VVT-i. Dosahuje nejvyššího výkonu 99 koní (73 kW) při 6 000 ot./min. a točivého momentu 126 Nm při 4 000 ot./min., v kombinaci s manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou má v průměru vykázat spotřebu 5,5 l/100 km a emise CO2 ve výši 127 g/km. Za příplatek bude k dispozici skříň Multidrive S s plynulou změnou převodů se sedmi přednastavenými fixacemi a řazením voličem na středové konzoli a páčkami pod volantem. V kombinaci s ní má nová Toyota Verso S vykazovat spotřebu 5,2 l/100 km a emise 120 g/km.

Ceny zatím neznáme, nicméně do prodejů má nastoupit během února příštího roku. Do té doby se jistě dozvíme i to, za kolik bude nové Verso S k mání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Verso S
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků