Toyota v Pekingu se studiemi Dear Qin

Značka Toyota v čínské metropoli ukazuje koncepty, jež mají naznačovat podobu hospodárného vozu blízké budoucnosti.
Toyota v Pekingu se studiemi Dear Qin

Půjde o zcela nový kompaktní osobní automobil, který se má na většině světových trhů coby „globální model“ objevit již na sklonku příštího roku. V rámci rodiny Dear Qin se v Pekingu představují dva podobně „ulétle“ stylizované vozy s extrémně dlouhými a tenkými předními svítilnami, jmenovitě dynamicky pojatý pětidveřový hatchback s předním spoilerem na způsob sněhové radlice a usedleji tvarovaný čtyřdveřový sedan se zadními svítilnami sahajícími až hluboko nad blatníky zadních kol.

Toyota Dear Qin prev 1.jpgToyota Dear Qin prev 2.jpg
Toyota do Pekingu přivezla dva prototypy z nové série Dear Qin předznamenávající podobu nových "globálních" vozů blízké budoucnosti

Detaily zatím neznáme, ale půjde nejspíš o první produkty avizovaného konceptu zcela nové, mimořádně variabilní podlahové plošiny s pohonem předních kol, jež by v otázce globálních prodejů značky Toyota měla v dohledné době dosáhnout takřka polovičního světového odbytu.

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Toyota Yaris 1.3
Rok výroby: 2007
Stav: 121 554 km
Cena: 55 000 Kč
Toyota Auris 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 120 350 km
Cena: 115 000 Kč
Toyota Auris 1.8
Rok výroby: 2011
Stav: 59 482 km
Cena: 195 000 Kč
Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Civic Type R

Mají výkon kolem tří stovek koní, samosvorný diferenciál, pohon předních kol a ambice stát se tím nejlepší v kategorii „horkých hatchbacků“. No tak se podívejme na to, který z nich je nejlepší.

včera | Lukáš Dittrich | 19 příspěvků
Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost

Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ

Kdyby nám nedošel benzin, jezdíme v Krušných horách ještě teď. Kromě toho, že nás to ohromě baví, se pořád nemůžeme rozhodnout, kdo je z těchto dvou lepší.

26.  4.  2016 | Lukáš Dittrich | 25 příspěvků
Jaguar Project 7: Změřili jsme dynamiku britské bestie (+videa)

Jaguar Project 7 (dynamika)

Dostala se nám unikátní možnost usednout za volant Jaguaru Project 7. Za volant auta, kterého bylo vyrobeno pouze 250 kusů, které má fantastický podvozek a motor o výkonu 575 koní. Jak je rychlý v reálu? A co dokážou jeho obrovské karbon-keramické brzdy? Výsledky měření a videa najdete v tomto článku.

24.  4.  2016 | Lukáš Dittrich | 24 příspěvků