Toyota v Česku snižuje dramaticky ceny hybridů

Toyota Motor Czech dnes oznámila nově platné ceny všech svých hybridních novinek v České republice pro rok 2012. Jsou překvapivé. Poprvé bude hybridní technologie stát stejně jako ta konvenční.

Například nejlevnější Yaris Hybrid, který je na evropských trzích k dostání od května, stojí 359 900 korun. Za tyto peníze dnes dostanete model Yaris s konvenčním motorem 1,33 l Dual VVT-I s převodovkou Multidrive S ve výbavě Style.

Nejbližší konkurent Honda Jazz 1,3 IMA Hybrid stojí ve výbavě Comfort 429 000 korun. Yaris ale oproti němu nabízí silnější motor a lepší výbavu.

Prius+, první velkoprostorový vůz v ČR s plně hybridním pohonem, stojí 669 900 korun. Tolik stál dosud Prius. Jeho ceny dnes začínají na 589 900 korunách. Nejlevnější Auris Hybrid pak stojí 479 900 korun. To je cena na úrovní modelu Auris 2,0 l D-4D DPF, hybridní verze má ale navíc automatickou převodovku typu e-CVT.

„Očekáváme, že Yaris Hybrid si letos pořídí zhruba deset procent zákazníků, kteří se rozhodnou pro model Yaris,“ řekl Tomáš Vaněk, představitel Toyoty v České republice.    

Na dotaz Autorevue, proč si myslí, že si Yaris Hybrid zakoupí jen deset procent zákazníků, odpověděl: "Češi jsou přeci jen konzervativní."

Toyota Motor Corporation prodala od roku 1997 celosvětově téměř 4 miliony vozů s plně hybridním pohonem. Prius drží primát nejprodávanějšího vozu světa za první čtvrtletí letošního roku.
 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků