Toyota útočí chytře přes děti. Její nová hračka se jmenuje Camatte

Toyota odhalila na tokijském veletrhu hraček třísedadlový koncept nazvaný Camatte. Celá akce měla očividně jediný cíl, přivábit ke značce pozornost zatím nepříliš „atakované“ skupiny zákazníků – malých dětí a jejich rodičů (kteří jim nic neodmítnou). 

Autíčko Camatte je 2,7 metru dlouhé, 1,3 metru široké a 1,2 metru vysoké. Pohání ho elektrický motor, má olověné baterie a dosahuje maximální rychlost 40 km/h.

Je velké zhruba jako miniauta, která v Japonsku tvoří vozový park ze 40 procent. Na rozdíl od nich ale nebude smět do běžného provozu. Děti s ním budou moci jezdit pouze na drahách pro motokáry nebo na uzavřených prostranstvích.

Toyota doufá, že Camatte poslouží jako lákadlo. Mohlo by v dětech probudit touhu vlastnit později auto této značky. Chce si je „vychovat“. A zdá se, že v tomto předběhla další japonské výrobce. Všichni totiž přemýšlejí, jak přitáhnout k autům pozornost mladých Japonců, kteří je už dnes nepovažují za to nejdůležitější. 

Klepněte pro větší obrázek
Název Camatte je odvozený od japonského slova "kamau," které znamená „starat se“. 

Camatte má sedadlo řidiče umístěné uprostřed a dvě samostatná zadní. Toto uspořádání je výhodné pro rodiče, kteří mohou své potomky doprovázet, pomáhat jim s ovládáním vozu.

Další jeho výhodou je, že je složené z výměnných panelů. Pokud se dítěti barva vozu zprotiví, lze ji rychle obměnit. Je to podobné jako skládačka lego.
 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek