Toyota Supra: hybridní nástupce s motorem uprostřed dostal zelenou

Vypadá to, že „se Toyota rozjela“. Japonská automobilka totiž s velkou pravděpodobností nezůstane pouze u kupé GT86. Magazín Motor Trend přinesl informace o tom, že do výroby půjde další zajímavý vůz a nebude to nikdo menší, než nástupce modelu Supra.

Toyota

Toyota FT-HS Concept: že by nová Supra?

Bohužel dobrou zprávu doplňují hned dvě špatné. Zaprvé je velmi nepravděpodobné, že by se novinka opět jmenovala Supra, a zadruhé půjde o hybrid (dost možná s převodovkou typu CVT). Vůz bude využívat základ z konceptu GRMN MRS. O pohon se postará vidlicový šestiválec uložený uprostřed o objemu 3,5 litru a dvojice elektromotorů umístěná údajně u přední nápravy. Spalovací jednotka bude pohánět zadní kola.

Hybridní čtyřkolka má nabídnout celkový výkon 298 kW. Pokud tyto předběžné zprávy nelžou, pak se můžeme těšit na další sportovní (i když hybridní) Toyotu v roce 2015. 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek