Toyota sponzorem atletického šampionátu v Koreji

Toyota Motor Corporation (TMC) jako oficiální partner IAAF (sponzor ženských atletek s reklamou na startovním čísle) světového šampionátu IAAF Daegu 2011 – který se letos bude konat v korejském Daegu od 27. srpna do 4. září – poskytne na 200 vozů, včetně hybridního modelu Prius kombinující v pohonu zážehový motor a elektromotor. Vozy Toyota pojedou před účastníky maratonského běhu a poslouží k přepravě atletů po celou dobu světového mistrovství. Toyota (společnost TMC) je oficiálním partnerem IAAF (Mezinárodní asociace atletických federací) již od konání světového šampionátu IAAF v Paříži roku 2003. TMC v rámci těchto sportovních událostí poskytuje ekologicky šetrná vozidla, jako např. hybridní model Prius, a poskytuje odměny pro atlety za překonání světového rekordu (World Record Award).

Zdroj: Toyota
 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota RAV4 2.231
Rok výroby: 2006
Stav: 133 880 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků