Toyota si ničí pověst. Opět svolává auta do servisů

Svolávací akce japonské automobilky Toyota v letech 2009 až 2011 postihly více než 10 milionů motoristů. Ti všichni museli se svými vozy do servisů. A nešťastná anabáze pokračuje.

Toyota nyní totiž ohlásila další monstrakci, už druhou během dvou měsíců. Svolává do servisů po celém světě 2,8 milionů vozů. Oficiální zdůvodnění zní: „Svolávané vozy mohou mít problémy s mechanismem řízením a vodním čerpadlem hybridního systému.“ 

Akce se týká v Japonsku 1,5 milionu vozů, v Evropě 496 000 a v USA 670 000. „Jedná se o problém s hřídelí řízení. Svolávány jsou například vozy druhé generace značky Prius a některé modely značky Corolla. Dohromady deset modelů,“ řekl mluvčí Toyoty agentuře Reuters.

Celá akce je preventivní. Podle mluvčího Toyoty se nikomu v souvislosti se zmiňovanými problémy nic nepřihodilo.

Kontrola a oprava budou bezplatné, vše zabere kolem jedné hodiny. Vyjádření Toyoty v anglickém jazyku naleznete zde.
 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Avensis 1.794
Rok výroby: 2005
Stav: 95 066 km
Cena: 93 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek