Toyota si ničí pověst. Opět svolává auta do servisů

Svolávací akce japonské automobilky Toyota v letech 2009 až 2011 postihly více než 10 milionů motoristů. Ti všichni museli se svými vozy do servisů. A nešťastná anabáze pokračuje.

Toyota nyní totiž ohlásila další monstrakci, už druhou během dvou měsíců. Svolává do servisů po celém světě 2,8 milionů vozů. Oficiální zdůvodnění zní: „Svolávané vozy mohou mít problémy s mechanismem řízením a vodním čerpadlem hybridního systému.“ 

Akce se týká v Japonsku 1,5 milionu vozů, v Evropě 496 000 a v USA 670 000. „Jedná se o problém s hřídelí řízení. Svolávány jsou například vozy druhé generace značky Prius a některé modely značky Corolla. Dohromady deset modelů,“ řekl mluvčí Toyoty agentuře Reuters.

Celá akce je preventivní. Podle mluvčího Toyoty se nikomu v souvislosti se zmiňovanými problémy nic nepřihodilo.

Kontrola a oprava budou bezplatné, vše zabere kolem jedné hodiny. Vyjádření Toyoty v anglickém jazyku naleznete zde.
 

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků