Toyota se v průběžném pořadí závodu o světovou jedničku vrátila před VW

Největším výrobcem automobilů na světě byla za první tři čtvrtletí roku 2015 Toyota. Od ledna do září sice prodala o něco méně aut (7,498 milionu) než ve stejném období loni, ale pokles zaznamenal i Volkswagen. Ten má na kontě 7,43 milionu prodaných vozů, třetí je GM s výsledkem 7,2 milionu.

Zajímavosti | Elektromobily | Toyota | Palivo

Vodíková Toyota Mirai se představuje i v evropské verzi. Stovku dá za 9,6 s

V pololetních statistikách se přitom německá automobilka dostala před Japonce. Za sestupem Volkswagenu z pomyslného čela průběžného pořadí stojí pokles prodejů v Číně, Rusku a Latinské Americe.

Nakonec ale rozhoduje až výsledek za celý rok. Loni uhájila prvenství Toyota (10,23 milionu aut) opět před Volkswagenem (10,14) a GM (9,92).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků