Toyota S-FR Racing Concept je kapesní speciál pro Tokio

Koncept Toyota S-FR se představil začátkem října. Šlo o velmi kompaktní kupé dlouhé necelé čtyři metry. K vidění bude na autosalonu v Tokiu, kde ale Toyota představí ještě jednu verzi. Jak prozrazuje označení S-FR Racing, půjde o závodní provedení kapesního kupé.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Toyota

Koncept Toyota S-FR je vlastně GT86 v ještě menším balení

Bohužel Toyota ve svých oficiálních materiálech zatím nic konkrétního neřekla. Přirozeně bude velmi zajímavý hlavně poměr hmotnosti k výkonu, jenže v tomto směru nám mohou posoužit leda tak všeobecné spekulace. Ty slibují hmotnost pod jednu tunu a výkon zhruba 130 koní, přičemž ani není jasné, jaký motor bude pod kapotou. Nezbývá, než si počkat na další fakta.

Sportovní auta | Kupé | Design | Toyota

Toyota GT86 Blackline: Australská specialita omezená na 450 kusů

Jisté jsou akorát rozměry Toyoty S-FR Racing Concept. Ta na délku měří 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2480 mm. Ve srovnání s původní variantou je Racing tedy o 110 mm delší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rozvor zůstal zachován.

Pokud vás tohle auto zajímá, pak si zapište do kalendáře datum 15. ledna 2016, kdy nadcházející tokijský autosalon začíná. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků