Toyota Prius Tommy Kaira: skutečně sportovní vzhled pro japonského „zelenáče”

V Japonsku se hybridy těší obecně mnohem větší oblibě než u nás, a tak se přidává stále více tuningových společností, které chtějí jejím majitelům umožnit v rámci jejich „zelených nálad“ individualizaci svého moderního vozu. Jednou z nich je i japonská ladičská společnost Tommy Kaira, která v tomto případě vsadila na značně dravější styl.

Takto upravený kousek toho tak zvládne více než jenom pohodlnou a ekologickou jízdu. Vůz tak dokonale klame svým tělem, že by jej nezainteresovaný jedinec mohl považovat za ostrý hatchback. Tím ovšem není, a tak to co zvládne navíc je udělat pořádný dojem...
Pokud vyladěný Prius udělal dojem i na vás a zatoužili jste po takovém autu plném protikladů, budete si jej muset nechat dovést až z dalekého Japonska, jinde zatím firma svou úpravu nabízet nebude.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Toyota Prius Tommy Kaira
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2005
Stav: 137 730 km
Cena: 64 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 114 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 184 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 49 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků