Toyota Prius Plug-in skončí v červnu. Nástupce dorazí až příští rok

Toyota Prius je průkopník hybridního pohonu a velmi úspěšný model. Japonská automobilka také jako jedna z prvních přišla s plug-in hybridní variantou, jejíž prodej ale bude brzy ukončen. Nová generace plug-in hybridního Priusu však nebude dříve než příští rok.

Toyota Prius Plug-in Hybrid se přestane vyrábět v červnu letošního roku a podle uniklého e-mailu dealerům značky se zdá, že další model dříve než na podzim roku 2016 do prodeje nedorazí. Jeho představení by se mohlo odehrát na začátku příštího roku.

SUV | Život řidiče | Elektromobily | Statistiky | Palivo | Hybridy

Majitelé se zbavují elektromobilů a hybridů. Místo nich si kupují SUV

Nová generace Priusu totiž nabrala menší zpoždění a v souvislosti s tím se odkládá i představení plug-in hybridu. Toyota tedy opět nabídne dvě verze. Zdá se ale, že například v Evropě prodej plug-in hybridů poroste mnohem rychleji během následujících let.

Příští generace Toyoty Prius Plug-in nabídne výrazně větší elektrický dojezd a potvrzena už byla i možnost příplatku za indukční bezdrátové dobíjení. Samozřejmě se sníží i celková spotřeba, ale pod kapotou bude stále spalovací pomocný motor. Jeho specifikace je ještě tajná.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků