Toyota Prius Plug-in Hybrid: sériová verze míří do Frankfurtu

Japonská Toyota plánuje velkou hybridní ofenzívu. Postupně rozšíří svou nabídku o tři nové hybridní automobily. Těšit se můžeme na Yaris HSD, Prius+ a Prius Plug-in Hybrid. Právě Prius Plug-in byl v uplynulém roce testován coby předsériová verze. Automobilka zkoumala, jak se upravený model chová v praktickém provozu. Obří test se ale blíží ke konci a ve Frankfurtu už bude představena finální sériová verze.

Přečtěte si redakční test Toyota Prius Plug-in Hybrid: prima nápad, ale

Toyota Prius Plug-in Hybrid je první Toyotou, která využívá lithium-iontové akumulátory. Jejich kapacita bude nakonec stačit na ujetí přibližně 21 kilometrů a dobíjení z klasické 220 V zásuvky potrvá 90 minut. Oproti původně udávané spotřebě 2,6 l/100 km bylo naměřeno během normovaných testů ještě o čtyři desetinky méně, takže si Plug-in Hybrid podle oficiálních tabulek vystačí v kombinovaném cyklu s přídělem 2,2 l/100 km. Produkce emisí CO2 je pouhých 49 g/km. První zájemci si budou moci pořídit Plug-in Hybrid koncem letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků