Toyota Prius MPV: středová konzole odhalena, celá

Jak se již stalo bohužel zvykem, zvláště některé automobilky své novinky představují jen velmi pomalu a po malých kouscích. A velkým pomocníkem je jim v tomto úsilí Facebook, kam jakoby náhodně trousí kusé informace a samostatné snímky.

Nejinak je tomu v případě připravovaného modelu Toyota Prius MPV, o kterém jsme se v posledních týdnech zmínili hned několikrát. Vůz se možná nakonec bude jmenovat docela jinak, bez ohledu na to jsme zazím mohli vidět jen kousek stredové konzole. Nově se na (a)sociálních sítích objevil snímek celé středové konzole tohoto vozu, takže informací máme rázem o stovky procent více... Jak se zdá, v porovnání s aktuální generací sériového hybridu Prius nečekáme odklon od použitých materiálů, nicméně styling středové části palubní desky bude poněkud zajímavější.

Rodinná verze Priusu se má veřejnosti představit na autosalonu v Detritu během příštího roku. Pokud se o ní chcete dozvědět více, prohlédněte si naše poslední špionážní fotografie.

Klepněte pro větší obrázek
 Toyota Prius MPV a kousek jejího interiéru
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků