Věhlasný hybrid Toyota Prius je na svém domácím trhu již 18 měsíců v řadě vůbec nejprodávanějším osobním automobilem. Do této pozice Prius vytlačila premiéra modernizovaného provedení v půli roku 2009 a značný podíl na popularitě řady Prius mají také vládní pobídky směřující na hospodárná, tedy především hybridní vozidla.
Jenže tyto pobídky skončily letos v září a všichni byli zvědavi, zda se tato skutečnost do prodejů Toyoty Prius promítne. Nakonec tento vůz svůj primát obhájil a během listopadu na japonském trhu Toyota umístila plných 21 400 Priusů, přičemž na druhém místě stojící Honda Fit našla jen 16 677 zákazníků. Výsledek je však o plnou pětinu horší než ve stejném období loňského roku. To však nemění nic na tom, že se Prius již 18 měsíců těší největší přízni Japonců ze všech nabízených modelů.
Tip: Přečtěte si náš test letošního provedení Toyoty Prius.
Toyota Prius 2010 v našem letošním testu