Toyota Prius: hybrid s řadou vylepšení (spy photos)

Toyota pracuje na nové generaci stále populárnějšího modelu Prius již delší dobu. Nyní se špionážním fotografům podařilo ukořistit bližší záběry, ale co je důležitější, získat nové drahocenné informace.

Nový Prius totiž potěší jak stranu zelených, tak lidi toužící po větším výkonu. Menší zážehová patnáctistovka totiž bude nahrazena větším agregátem o objemu 1,8 litru, který bude kombinován s ještě pokročilejším elektrickým pohonem. Ten bude zřejmě využívat i energii získanou ze střešních solárních článků a spotřeba ve městě se sníží až na fantastických 2,9 litru na 100 km.

Co se týká vnějšího vzhledu, ten bude z velké části propracován - radikální změnu kabátku však očekávat nelze, a to je tak trochu škoda. Z dalších čísel třeba uvést, že Prius naroste do šířky o 2,5 cm, ale zároveň se sníží jeho délka o 3 cm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Prius z bližšího pohledu

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků