Pokud bude vypadat takhle, tak to bude bomba i přesto, že to designově připomíná Mazdu :-)
A jakou? Mě to zase připadá jako evoluce Celicy ;-) Tahle "hra" na to co to komu připomíná je na ....;-)
Taki mi ji to mírně připomíná - Celica byla poslední opravdu hezké auto které Toyota dělala pod svou značkou (Lexusy jsou kapitola sama o sobě) - bohužel jenom do roku 2004 a pak už ani prd :-(
Celica byla prvni a posledni Toyota, na kterou se dalo divat. Vse ostatni bylo je a bude naprosto frigidni s designem pro duchodce. Ale holt toto ocividne prodava.
Já bych spíše řekl, že design Toyot je takový nějaký divný (pro důchodce je tady spíše VW nebo Mercedes). Jinak já bych k Celice přihodil ještě MR2 ;-)
Supra taky nevypadala vzdy uplne tragicky :)
To vies, v Toyote su sami blbci, dementi a prd sa rozumeju dizajnu. Cakaju tam len na zazrak v podobe odbornych rad Ondrasika, chod, chod, a cely svet bude velebit tvoju genialitu a cit pre dizajn. :-D:-D:-D:-D
V tomto s panem o. souhlasím bohužel všechny ostatní toyoty právě kromě celicy jsou pro mě takové nemastné , neslané.
Ono vkus na sportove auta je plus,minus rovnaky, no kedze Toyota chce vyrabat tzv. globalne auta ktore sa maju pacit v Europe, Sev. a Juznej Amerike a Azii tak ten dizajn zial musi byt taky. Ina maska, nanajvys zadne svetla to su jedine zmeny ktore linka ponuka. To je dan za globalizaciu a nizke ceny.
Nízké ceny? :-D :-D :-D ...v tom případě sem Toyota ty svoje "levné kousky" nejspíš reexportuje přes všechny uváděné kontinenty letecky. Momentálně jezdím Corollou - ale že by jmenovaná (a nebo třeba Auris) byla nějak revolučně lepší než i30, Ceed, 306 a nebo koktávka (vše vesměs za poloviční cenu!), to si teda opravdu tvrdit netroufám. Ještě větší fór jsou "jednovaječná trojčata z Kolína", kde za ty s logem Pažouta/Citroëna zaplatíte o 25% míň než v podstatě identické Aygo...
Ten rozdíl u Ayga zase takový není, Toyota má většinou bohatší výbavu v základu. Když srovnám úplný základ, tak Aygo 1.0 Base stojí 234.900,- Kč, zatímco Citroen C1 1.0 stojí v akci 214.900,- Kč + 8.000,- Kč za autorádio (Aygo ve standardu) + 10.900,- Kč (+1 rok záruky/120.000km) a máme cenu 233.800,- Kč. Toyota je tedy dražší o 1.100,- Kč.
Nikoliv. To je pouze opakovani stejneho receptu, ktery byl uspesny v 80-90tych letech minuleho stoleti - konzervativni vuz, ktery pokud mozno nikoho nepopudi. Jenomze touhy zakazniku se meni. Dnes je daloko vice lidi ochotno kupovat vozy osobite, nekonfekcni. A i v tom clanku je mozno se docist, ze sami manageri Toyoty si uvedomuji, ze jejich dizajn ustrnul a je treba s tim konecne pohnout dopredu.
Předek, tedy světla, nárazník a mřížka mi připomíná Mazdu 6 ;-) Ono je to stejně jedno, přesně jak píšeš, hlavní je výsledek a ten vypadá perfektně, tedy alespoň na obrázku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.