Toyota Prius C s továrním paketem TRD

Automobilka Toyota připravila ladičskou sadu pro nejmladší a nejmenší z rodu hybridních Priusů: hatchback Prius C.

Zkratka TRD vám nemusí být zrovna povědomá, ale není to poprvé, co se s ní setkáváme. Jde o označení vnitropodnikového oddělení Toyota Racing Development (TRD). Připravuje hlavně automobily Toyota pro nejrůznější závody a soutěže, ale čas od času je pověřeno také „civilními“ úkoly (např. starší paket TRD pro Toyotu Auris).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinkou v programu TRD se stává kompaktní hybrid Toyota Prius C. Zvenčí si na upraveném voze Toyota Prius C TRD všimneme především nového předního nárazníku se zdroji LED pro denní svícení a upravenými ventilačními otvory, opticky navazujících prahových obkladů, střešního spoileru a přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným matově černým difuzorem. Uvnitř se Prius C po zásahu TRD vyznačuje třeba novým startovacím tlačítkem.

Seznam úprav mechanických skupin je prozatím docela krátký, ale podle tvrzení Toyoty by se měl postupně rozrůstat. Zatím tedy můžeme konstatovat pouze přítomnost sportovní výfukové soustavy s párem chromovaných koncovek, větších litých kol a nové sestavy tužších pružin a tlumičů snižujících zároveň světlou výšku vozu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků