Toyota Prius C s továrním paketem TRD

Automobilka Toyota připravila ladičskou sadu pro nejmladší a nejmenší z rodu hybridních Priusů: hatchback Prius C.

Zkratka TRD vám nemusí být zrovna povědomá, ale není to poprvé, co se s ní setkáváme. Jde o označení vnitropodnikového oddělení Toyota Racing Development (TRD). Připravuje hlavně automobily Toyota pro nejrůznější závody a soutěže, ale čas od času je pověřeno také „civilními“ úkoly (např. starší paket TRD pro Toyotu Auris).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinkou v programu TRD se stává kompaktní hybrid Toyota Prius C. Zvenčí si na upraveném voze Toyota Prius C TRD všimneme především nového předního nárazníku se zdroji LED pro denní svícení a upravenými ventilačními otvory, opticky navazujících prahových obkladů, střešního spoileru a přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným matově černým difuzorem. Uvnitř se Prius C po zásahu TRD vyznačuje třeba novým startovacím tlačítkem.

Seznam úprav mechanických skupin je prozatím docela krátký, ale podle tvrzení Toyoty by se měl postupně rozrůstat. Zatím tedy můžeme konstatovat pouze přítomnost sportovní výfukové soustavy s párem chromovaných koncovek, větších litých kol a nové sestavy tužších pružin a tlumičů snižujících zároveň světlou výšku vozu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2005
Stav: 137 730 km
Cena: 64 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 114 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 184 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků