Toyota Prius by Campinn: obytný tuning

Na výstavě Tokyo Auto Salon 2012 bylo k vidění velké množství velice zajímavých exemplářů, přičemž ten asi vůbec nejzajímavější jsme si nechali na konec. Společnost Campinn zde představila Toyotu Prius Plug-in Hybrid přestavěnou na obytný vůz. Zní to trochu zběsile (a ono to i zběsile vypadá), ale je to zkrátka tak.

Testy | Hybridy | Toyota

Test: Toyota Prius Plug-in Hybrid - prima nápad, ale...

Prius dostal nástavbu vyrobenou z plastu FRP, díky které délka narostla na 4980 mm a výška o padesát milimetrů překročila hranici dvou metrů. Jízdní vlastnosti asi nebudou nic moc. Ve variabilním interiéru najdeme jednu postel „v přízemí“, která zároveň může sloužit jako sedačka, druhé lůžko v prvním patře a samozřejmě nechybí ani rozkládací stolek. Novinka je určena pro japonský trh. Do Evropy se s největší pravděpodobností vůbec nedostane. Naštěstí…

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků