Toyota Premi Aqua Concept: dynamický hybrid pro Tokio

Značka Toyota představí na nadcházejícím autosalonu v Tokiu také svoji kompaktní studii Premi Aqua.

Teprve před několika dny jsme vám skrze první kresby předběžně představili několik prototypů z rodiny Toyota Aqua, jež oslaví svoji společnou výstavní premiéru na blížícím se autosalonu v Tokiu. Má jít o kompaktní roadster, crossover a hatchback. Nyní vám můžeme ukázat první snímky kompaktu Toyota Premi Aqua, který do této rodiny patří také a naznačuje, jak budou v hrubých rysech nakonec vypadat i výše zmíněné studie.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Premi Aqua Concept pro nadcházející autosalon v Tokiu

Ke konceptu Toyota Premi Aqua zatím nemáme žádné významnější podrobnosti, snad až na jeho pohonnou jednotku. Tou má být hybridní soustava sestávající ze zážehového čtyřválce 1,5 l a elektromotoru, jež nabídne kombinovaný výkon 100 koní (74 kW). Na prvních snímcích si na voze všimneme hlavně úzkých zdvojených světlometů či rozměrné masky chladiče rozpínající se členitým předním nárazníkem.

Autosalony | Kabriolety | Hybridy | Toyota

Toyota Aqua/Prius C se představuje jako roadster a crossover

Pozornosti dále neujdou prahové obklady, specifické zadní svítilny, difuzor v zadním nárazníku ani spoiler opticky zakončující prosklenou střechu. Pohled do interiéru pak ukazuje takřka kompletní čalounění kůží s kontrastním stehováním, hliníkové pedály, volič automatické převodovky neupřesněného typu, multifunkční volant a bohatě vybavenou palubní desku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků