Toyota odhalí na autosalonu v Ženevě nový Avensis

Toyota na blížícím se mezinárodním autosalonu v Ženevě (3.-15. března 2015) představí nový Avensis, jenž se řadí mezi klíčové modely evropského automobilového segmentu D (střední třída). 

Designem nového Avensisu bylo pověřeno evropské návrhářské centrum ED2 automobilky Toyota na jihu Francie, přičemž model vznikl ve spolupráci s firemním centrem výzkumu a vývoje v Belgii. Výrobu má na starosti automobilový závod ve Velké Británii. 

Avensis nabídne řadu pokrokových prvků komfortní a bezpečnostní výbavy i novou paletu motorů slibujících dobrý výkon a nízkou spotřebu paliva. Navržen byl tak, aby byl atraktivní volbou pro firemní zákazníky i soukromé zájemce.

Tisková konference automobilky Toyota v rámci Ženevského autosalonu 2015 se uskuteční na jejím stánku 3. března ve 12:15 hodin.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků