Toyota odhalí na autosalonu v Ženevě nový Avensis

Toyota na blížícím se mezinárodním autosalonu v Ženevě (3.-15. března 2015) představí nový Avensis, jenž se řadí mezi klíčové modely evropského automobilového segmentu D (střední třída). 

Designem nového Avensisu bylo pověřeno evropské návrhářské centrum ED2 automobilky Toyota na jihu Francie, přičemž model vznikl ve spolupráci s firemním centrem výzkumu a vývoje v Belgii. Výrobu má na starosti automobilový závod ve Velké Británii. 

Avensis nabídne řadu pokrokových prvků komfortní a bezpečnostní výbavy i novou paletu motorů slibujících dobrý výkon a nízkou spotřebu paliva. Navržen byl tak, aby byl atraktivní volbou pro firemní zákazníky i soukromé zájemce.

Tisková konference automobilky Toyota v rámci Ženevského autosalonu 2015 se uskuteční na jejím stánku 3. března ve 12:15 hodin.

Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2005
Stav: 137 730 km
Cena: 64 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 114 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 184 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 30 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků