Toyota na 11 dní odstaví všechny továrny v Japonsku

13 komentářů

xxx
7. ledna • 1:28

Spamatajte sa, automobilky radsej prestanu auta vyrabat ako markantne znizia cenu. Automobilka cenu drzi, pad cien ide hlavne z marze dovozcu a dealera. Ked sa vypredaju sklady ceny pojdu hore. Ono ked sa nove auta nebudu kupovat skade budete kupovat rocne auta za polovicu? Hore pojdu jazdenky pretoze nebudu. Nie som dealer ani predajca, chvalabohu.

Petr
7. ledna • 11:02

Je videt, ze ti chybi zakldani ekonomcike vzdelani, nebo alespon znalost ekonomickych pricnipu. jinak bys podobny nesmysl nemohl napsat. Zastaveni vyroby je pro firmu mnohem darzsi, nez snizeni ceny vyrobku. Nehlede na dalsi dusledky.

xxx
7. ledna • 15:49

O moje ekonomicke vzdelanie sa neboj. Skor si uvedom suvislosti. A ked v y r o b c a v dnesnej dobe znizi cenu zvysi sa predaj? Nie nezvysi!!!!!!!! Co je lepsie, vyrabat na sklad taky tovar ako su automobily bez zaruceneho odbytu alebo zavriet tovaren? Daj si odpoved na tieto otazky a najskor pouvazuj a potom nieco napis.

Salvo
7. ledna • 17:14

Pracujem vo firme, ktora je jedna z najvacsich v CZ co sa exportu tyka. Musim povedat, ze je omnoho vyhodnejsie znizit cenu vyrobku nez tovaren uplne zavriet. Firmy sa stale snazia co najmenej prerobit ak prerabaju a tvoj pripad zo zatvorenim tovarni je uplny kolaps a narastanie nakladov bez vidiny akehokolvek zisku. Prepustis cast ludi, znizis cenu vyrobku a fabrika ide dalej aj ked samozrejme si spolocnost nepolepsi oproti ostatnym rokom...povedz si ale, moze rast dopyt do nekonecna, pokracovat zvysovanie vyroby ???? Urcite nie !

xxx
7. ledna • 19:31

lenze ako som napisal zalezi co vyrabate a ci je zmysel v znizeni ceny. Podla mna u aut to nema zmysel. Vyrobca nema velky priestor pre znizovanie ceny, jedine ze bude tlacit na subdodavatelov. Zial najvacsi zisk z predaja formou dani a poplatkov ma statna byrokracia. Ver mi ze vyrobcovia a ich dodavatelia z predaneho auta maju najmenej.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
7. ledna • 21:12

Asi jako zemědělci z výovy potravin,když jim navíc špičkový ekonom MUDr. Macek kdysi vzkazoval,že pěstování plodin je trh jako každý jíný, něco jako jakákoliv továrna. Debil.
BTW:Pažout u modelové řady 407 má aktuálně ceny a mezi námi-P407 je docela podařené a bezproblémové auto, až na podélný prostor u sedanu..např. 1,6 HDI s filtrem stojí kolem 430 tis. vč. DPH.Takže pravdu mají ti,kteří tvrdí,že nejmenší ztráta je vyrábět a výrazně zlevnit, protože se auta budou servisovat,bourat....atd.nebo se pletu?Dokonce u nového auta majitel neodolá a jezdí a jezdí, chce si auto vychutnat.Krize nekrize.Také hodlám letos kupovat...

xxx
7. ledna • 23:57

Automobilka nezavre vsetky tovarne a neprestane uplne vyrabat, len z 11-tich pobezia na plny vykon 5 a ostatne docasne zavru. Dialo sa to, deje a diat bude. Ale trvam na tom ze naklady na vyrobeny automobil tymto neznizi. Majitelia budu chciet svoje dividendy, pracovnici plat a dodavatelia peniaze za svoj tovar. Takze ak niekto bude zlacnovat tak su to dovozcovia a predajcovia, nie fabrika.
Prakticky priklad: Mazda 626 v 93-tom v AUTO PALACE stala okolo 800 000 Sk a v Bremach ta ista stala bez zaruky do 400 tis. Sk. A tam sa v tej dobe dali kupit aj Alfy. Potom sa to cele zavrelo a auta sa dali kupit len u regionalnych dovozcov. A ti ceny netvorili podla vzorca naklady + primerany zisk, ale cele dni uvazovali kolko zakaznici su ochotni zaplatit a k tomu pridali este 100 tis aby mohli dat zlavu a zakaznik bol stastny ako vyhral. Tato politika bola chora a myslel som ze to praskne podstatne skor.
Co sa tyka toho Peugeota 407 tak ten motor je podla mna velmi slaby na dnesnu dobu. Nemyslim vykonom, ale krutakom. Vyvoj motorov ide rapidne vpred, a PSA ma bezpochyby najlepsie dieslove maloobjemove motory, su lidrom od casov XUD motorov, no radsej by som isiel do vacsieho objemu, 1,6 by som nechal pre mensie modely. To je ako octavia 1.4. No neodsudzujem, pre niekoho je to najlepsia volba.

marty
7. ledna • 11:28

a bude hůř. Hlavně že tooyta - nejprodávanější zančka v USA, vzor dokonalosti měla za prosinec v usa větší meziroční ztrátu než Ford, Chevy, Mercury či Lincoln:-D:-D:-D:-D:-D:-DTak co ted? Kdo bude vzor?:-D

Thor
7. ledna • 15:21

A nějaký odkaz potvrzující toto moudro by nebyl ? :-D

Skyline
7. ledna • 15:14

Wow, takze nejprodavanejsi znacka ztratila v jednom mesici v roce vic, nez znacky, ktere se prodavaji mizerne uz dva roky. No to by rovnou meli zavrit, ne?

petr
7. ledna • 11:57

Ta ztráta v USA je mimo jiné dána posílením japonské měny čímž se japonské výrobky stali dražší, prostě to na ně dopadlo jako na některé české podniky, které loni krachli díky silné koruně.

Andy
7. ledna • 8:26

ano, a kolko si moze firma dovolit "nevyrabat"? Mesacne das na platoch miliardy dolarov.

xxx
7. ledna • 15:59

Automobilky su vyje.anci. Materska firma zamestnava minimum ludi, gro je zamestnanych cez rozne agentury a oni zrusia zmluvu zo dna na den a neplatia nič!!!!!! a zmluvy s dodavatelmi su take ze ak nedodas nacas tak mas likvidacne penale, a ked oni zrusia objednavku tak sa nic nedeje. Pardon, oni ju nezrusia, len uplatnia reklamaciu ze farba potahov nieje spravne do zelena, a to ani sa neunuvaju otvorit kamion. Kto dodava automobilkam vie o com hovorim.

Doporučujeme

Články odjinud