Toyota MR2 dostala hybridní agregát a s ním i 400 koní

V souvislosti s probíhajícím tokijským autosalonem zaplavily svět zprávy o různých novinkách převážně tuningového charakteru. V metropoli Japonska ovšem není nouze ani o různé koncepty a experimentální přestavby. Jednou z nich je i Toyota MR2, která je výsledkem spolupráce automobilky s ladičskou společností Gazoo.

Právě pro tuto sympatickou hračku si společnosti připravily hybridní pohonnou jednotku sestávající z 3,3 litrového benzínového šestiválce a elektromotoru vyrobeného Toyotou. Zajímavý je i samotný systém, který je navržen tak, aby zadní kola poháněl výhradně benzínový agregát a přední poháněl elektromotor, který si své využití najde především při nižších rychlostech. Přítomna je i variabilní převodovka CVT, která ovšem okruhovému využití příliš svědčit nebude.

Jestli vás ale zajímají bližší detaily, budeme vás muset bohužel zklamat, jelikož automobilka nezveřejnila žádné další specifikace. Odhadem pouze víme, že model disponuje výkonem zhruba 400 koní, což je na celkovou hmotnost pohybující se kolem 1 300 kg bohatě postačující. O tom, jaké má automobilka s tímto vozem opravdu záměry, můžeme opět jen spekulovat. Podle informací ze zákulisí posloužila konstrukce MR2 pouze jako „obal“ a samotné ústrojí se již brzy objeví v některém z úplně nových hybridních sportovních modelů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota MR2 „v hybridu”
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků