Toyota MR2 dostala hybridní agregát a s ním i 400 koní

V souvislosti s probíhajícím tokijským autosalonem zaplavily svět zprávy o různých novinkách převážně tuningového charakteru. V metropoli Japonska ovšem není nouze ani o různé koncepty a experimentální přestavby. Jednou z nich je i Toyota MR2, která je výsledkem spolupráce automobilky s ladičskou společností Gazoo.

Právě pro tuto sympatickou hračku si společnosti připravily hybridní pohonnou jednotku sestávající z 3,3 litrového benzínového šestiválce a elektromotoru vyrobeného Toyotou. Zajímavý je i samotný systém, který je navržen tak, aby zadní kola poháněl výhradně benzínový agregát a přední poháněl elektromotor, který si své využití najde především při nižších rychlostech. Přítomna je i variabilní převodovka CVT, která ovšem okruhovému využití příliš svědčit nebude.

Jestli vás ale zajímají bližší detaily, budeme vás muset bohužel zklamat, jelikož automobilka nezveřejnila žádné další specifikace. Odhadem pouze víme, že model disponuje výkonem zhruba 400 koní, což je na celkovou hmotnost pohybující se kolem 1 300 kg bohatě postačující. O tom, jaké má automobilka s tímto vozem opravdu záměry, můžeme opět jen spekulovat. Podle informací ze zákulisí posloužila konstrukce MR2 pouze jako „obal“ a samotné ústrojí se již brzy objeví v některém z úplně nových hybridních sportovních modelů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toyota MR2 „v hybridu”
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2005
Stav: 137 730 km
Cena: 64 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 114 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 184 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 48 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků